CLEAR BLUE luotettava?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Odottava?????
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
no sinä et ole sitten varmaan ollut opiskelija pitkään aikaan jos et tiedä että viidellekin eurolle löytyy parempaa käyttöä opiskeijana kuin ostaa joku testi (varsinkin kun on jo kerran ostanut). ja jos sen ilmaiseksi saa jossain tehdä, niin miksi ostaa sellainen kun rahat on muutenkin tiukilla. Ja toisekseen missään käymässäni apteekissa ei ole raskaustestiä myynnissä ollut alle 6,70 tms.. joten noi sun hinnat on kyllä tuulesta temmattuja. ja mitä sä enää jaksat jauhaa??? ja se nyt ei ollöut pointti tässä mikä neuvola se on, samat tädit ne pitää vastaanottoa odottaville ja ei-odottaville

Itse asiassa opinnot päättyivät multakin nyt keväällä. Mulle se raskauden selville saaminen oli äärimmäisen tärkeää, joten 5 euroa löytyi kyllä. Ja tosiaan, meidän apteekista sillä hintaa saa testin. Mutta ihan miten vaan.
Pelkän testin olisit saanut vaikka huomennakin ilmaiseksi tk:sta, mutta samahan se jos haluaa odottaa. Kuten sua joku jo neuvoikin, ehkäisyrengas on n. 14 eur kuussa kun monet pillerit n. 9 eur kuussa. Jos rahat on tiukilla niin kannattaa miettiä sitä reseptiäkin mitä pyytää.

Mahtavaa toi sun kielenkäyttö :) Lopetan nyt jauhamiseni.

kiitos vain kun huolehdit, mutta lääkäri antoi aikoinaan vaihtoehdoiksi vain laastarin tai renkaan, jos hormonaalista ehkäisyä haen. syitä en nyt ala erittelemään.siksi en ole edes hormonaalista ehkäisyä pitkään aikaan käyttänyt. luulin että pantex olisi riittävä kun niin neuvolassa sen sanottiin olevan turvallinen.. enkä ole sen jälkeen siellä käynyt. kai minä nyt pillerit ottaisin, kun halvemmalla sais, mutta se ei ole vaihtoehto. ja nyt lopetan minäkin jauhamisen.

Luoja, millä ihmeellä te niitä lapsia elätätte jos ei ole rahaa edes 5 euron testiin?? Ihmettelen vain.....

Alkuperäiseen kysymykseen: Itse pidin clear bluesta erittäin paljon. Sain selkeän plussan kun menkat päivän viiveessä..