CityDealista ostetun tuotteen tilaus? (Ahh Bra)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja CityDeal
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
C

CityDeal

Vieras
Ostin CityDealista Ahh Bra -rintaliivit. Sain sähköpostiin lahjakortin jossa on tilausnumero, joka pyydetään syöttämään palvelun tarjoajan nettisivuille lahjakortti -palkkiin. Mistä tuollainen löytyy? Tilasiko joku muu samanlaiset?

Tilasin samanlaiset, lahjakortissa luki että erillistä lunastusta ei tarvitse tehdä vaan liivit lähetetään kotiin maksutilanteessa antamaasi osoitteeseen. En ole tosin vielä saanut omani, oletko sinä? Toimitusajaksi siinä luki 3 viikkoa mikä on jo mennyt.

Ei ole tullut minullekaan. Kyse oli niistä 29,90 maksaneista kolmesta liivistä, eikö? Sitä lahjakortin numeroa mikä lähetettiin ei siis tarvinnut laittaa mihinkään, vaan se tilaus tehtiin maksun yhteydessä, näin ymmärsin.

No voi kökkö :(

Ensin epäilin, että olen toiminut väärin, olen jättänyt lunastamatta tjtn, mutta minusta ohjeissa kyllä oli selkeästi sanottu ettei erillistä lunastusta tarvita.

Onkohan niillä loppunut liivit kesken ja odottavat uutta erää? Mutta tosi tympeää, ettei ilmoiteta mitään! Tottakai pitäisi ilmoittaa, miksi viivästyy ja milloin niitä pitäisi tulla! Ettei tarvitse pähkäillä onko tilaus edes sisällä. Toisaalta, jos tekään ette ole vielä saaneet, niin kai siellä vaan toimitus tökkii pahan kerran...

Ihan sairaan hidasta toimintaa :(

Laitoin aamulla kyselyä Citydealille näistä ja vastaus tuli pikana: lähetykset on aloitettu ja max pari viikkoa enää kunnes tuotteet tulee eli kyllä me ne liivimme saamme.

Ystävällistä ja nopeaa toimintaa kyseiseltä asiakaspalvelulta :)

Tänään olivat tulleet kaikki kolme Ahh Brata. Jee! :) Ovat kyllä erittäin mukavat ja tosiaan tuntuu, kuin ei olisi rintaliivejä ollenkaan. Tukea saisi olla vähän enemmän, saa nähdä kipeytyykö rinnat. Minulla on M-koon liivit ja E-koon kuppi. Pitää varmaan pitää kaksia päällekäin.

Minulla ei kovin suuria odotuksia näistä liiveistä ollut, mutta positiivisesti olen yllättynyt. Lähinnä ajattelin että saisi mukavat liivit kotioloon, kun on tuota niskasärkyäkin. Tuntuu tosiaan siltä kuin ei mitään olisi päällä, mutta kohottaa kuitenkin mukavasti. Miinuksena sanoisin, että alaresori hieman puristaa ja jos ulkona aikoo pitää, niin taatusti näkyy paidan läpi, jos on ns. pitkät päällä. Minulla on roikkuvat tissit d-kuppi 85cm ja tilasin L-koon

tilasin ja maksoin kanssa samaiset liivit maaliskuussa,,,citydealista vastattiin nopeasti,,että toimitus kai myöhässä ja antoi osoitteen ko.firmaan,,olen jo kahdesti niitä kysellyt,,mutta ei sieltä ole edes vastattu...
Monet muut citydealin toimittajat ovat olleet hyviä ja täsmällisiä,,mutta nyt ihmettelen...

Yhteistyössä