Citroen C4

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja melooni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

melooni

Jäsen
27.08.2007
74
0
6
Onko kokemuksia autosta? Minusta kivan näköinen ja melko tilava tuon kokoluokan autoksi. Kaks litranen myös kulkee melko mukavasti ( kävin koeajamassa).Eli onko kellään kokemusta kyseisestä autosta ja yleensä ranskalaisista autoista, mulla kun ei ole! ;)

:wave: :wave:

Meillä positiivisia kokemuksia Citroen merkistä ja yleensä ranskalaisista autoista. Meillä Citroen c5 ja seuraava auto tulee olemaan uudempi samasta mallista tosin vain diesel koneella. Oonkin jäänyt koukkuun ...

Citroenit ja yleensä ranskalaiset autot on todella miellyttäviä ajaa.

;)

Yksi tuttava kertoi C4 Picasson talvisin oikuttelevan: kaikki hälytysmerkit päällä ja oikeasti ei vikaa missään. Auto on kuulemma vain täysin jäässä.
Kummisedän Citroenin minibussi heitti talvella öljyt pihalle. Lähemmäs kymppitonnin remontti tuli autoon. Serkku osti hiljattain C5 ja siinäkin oli ollut jo jotain vikaa. Voihan olla, että kaikki vain sattumaa, mutta epäilen. Joku syy pitää olla kun auto halpa ja niitä on mielettömästi myynnissä käytettynä.

Ai niin kummisedälle oli sanottu vain autosta, että ei ole tehty Suomen vaativiin oloihin.

Kesällä varmaan pelittääkin kivasti, mutta entä talvella?

Meillä mies sanoi, että halossa saa päähän lyödä, jos ranskalaisen auton meinaisi meille ostaa :whistle:
2 naapurilla sellaiset on ja ei hyvää päivää!!
Jatkuvasti sähkövikoja, millon ei lähde käyntiin, millon jarrut jumissa, millon joku oikkari imeny akun kuivii, millon jää ovenkahvat käteen, koko ajan merkkivaloja palaa jnejnejne...lista on loputon.
Ja kuitenkin puhutaan vm. 2004 ja 2005 olevista autoista!!! :whistle:
Sitikan C4 sekä Rellun Grand Scenic

Kiitos vastauksista! Kyllä mä luulen, että jää meillä myös "ranskikset" ostamatta. Ollaan katseltu muita autoja jo! :)
Mutta se pitää vielä sanoa, että kyllä ne ranskalaiset osaa hyvän näköisiä autoja tehdä, niin sisältä kuin ulkoakin.Toimintavarmuus on tietty eri juttu ja miten ne autot sopeutuvat Suomen oloihin...