citalopram orion,kokemuksia?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja noitamamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

noitamamma

Uusi jäsen
08.09.2006
11
0
1
Siis onko kellään kokemuksia kyseisistä lääkkeistä?!Mulla ne oottelee kaapissa,mutten oo uskaltanut alottaa..Auttaakohan ne esim.pms-oireisiin?mulle ne kirjotettiin masennukseen mutta epäilen ite olevani masentunut koska olo hetkittäin parempi kunnes kamala ahdistus taas tulee..kertokaa kokemuksia!
 

Yhteistyössä