Siis onko kellään kokemuksia kyseisistä lääkkeistä?!Mulla ne oottelee kaapissa,mutten oo uskaltanut alottaa..Auttaakohan ne esim.pms-oireisiin?mulle ne kirjotettiin masennukseen mutta epäilen ite olevani masentunut koska olo hetkittäin parempi kunnes kamala ahdistus taas tulee..kertokaa kokemuksia!