Citalopram kokemuksia??

  • Viestiketjun aloittaja Kaamos..
  • Ensimmäinen viesti
Kaamos..
Onko millaisia kokemuksia citalopram lääkkeestä vakavan masennuksen ja ahdistuksen hoidossa??
Itselläni eilen aloitettu lääke ja pää tuntuis olevan aika pöpperöinen pari tuntia lääkkeen oton jälkeen ja sitä kestää iltaan asti :-( Sellainen sekava olo ja sanat kadoksissa. Lisäksi kädet vapisee ja väsyttää. Haukottelen tämäön tästä ja suuta kuivaa.
Tekeekö lääke tunteettomaksi pitkässä aikajuoksussa, ja miten seksihalut...Palutuukohan ne kun lääkettä syö pidempään????
 
dffbfbd
Ainakin mun eksällä meni seksihalut ja ilmeisesti myös muisti, koska ei muista juuri mitään siitä ajasta, jonka käytti tota lääkettä (melkein vuosi). Meille tuli erokin, koska se kävi mun kanssa keskusteluja oman päänsä sisällä, eikä tajunnut, ettei ne olleet todellisia.
Eli pyydä, että joku sun läheinen tarkkailee sun käytöstä ja jos on suuria poikkeavuuksia, niin sitten vaihdat lääkkeen, itte et noita muutoksia huomaa.
 
maseripotilas
Tuota oli mullaki alussa ehkä pari viikkoa. Mutta sitten olo muuttuu tasaisemmaksi pikkuhiljaa. Nykyään ko lääke ei edes vaikuta muhun enää juuri mitenkään, otan 40mg masennuksen estoon varmaan loppuikäni
 
karmazz
erään henkilön joka syö samaista lääkettä ja nuo kuuluvat vissiin yleisesti alussa kuvoihin kun on vasta aloittanut lääkityksen ja menee ohi. Jos ei mene niin käy uudelleen lääkärillä.
Mitään harhoja, noita keskusteluja oman pään sisällä, ei kyllä tuohon lääkkeeseen kuulu että sitten onkin varmaan vähän pahempi vaiva..
Seksihalut saattaa alussa heikentyä mutta palaavat takaisin suuremmalla osalla jopa voimistuvat.
Älä huoli vaan seuraile oloasi..
 
oma kokemus
Itse olen kyseitä lääkettä joskus käyttänyt ja käytin sitä siis pitkän ajan,mulle siitä ei tullut mitään sivuoireita,kesti vaan jonkin aikaan ennen kun alkoi puree siihen masennukseen.Lääkäri sano mulle että sellanen pari viikkoa voi mennä ennen kuin lääke alkaa vaikuttaa,mulla kesti varmaan pari kuukautta,mutta onneks jaksoin sitkeesti jatkaa,koska tuntu alussa että tää on ihan turhaa,ei auta masennukseen...nykyään en käytä enää masennuslääkkeitä.
 
"Tinttaralla"
Mun miehelle aiheutti orgasmikyvyttömyyttä, josta aiheutui myös seisokin loppumista kesken seksin. (eli olisi voinut panna vaikka koko yön ilman laukeamista, mutta pitkän session aikana erektio lopahti). Lopetti lääkärin ehdotuksesta lääkityksen ja nyt tilanne on muuttunut taas normaaliksi. Muutenkin oli enemmän muissa maailmoissa lääkettä syödessään, nyt paljon paremmassa kunnossa kuin lääkkeen aikana.
 
"vieras"
erään henkilön joka syö samaista lääkettä ja nuo kuuluvat vissiin yleisesti alussa kuvoihin kun on vasta aloittanut lääkityksen ja menee ohi. Jos ei mene niin käy uudelleen lääkärillä.
Mitään harhoja, noita keskusteluja oman pään sisällä, ei kyllä tuohon lääkkeeseen kuulu että sitten onkin varmaan vähän pahempi vaiva..
Seksihalut saattaa alussa heikentyä mutta palaavat takaisin suuremmalla osalla jopa voimistuvat.
Älä huoli vaan seuraile oloasi..
Kyllä saattavat aiheuttaa maniaa/harhoja, itsemurha-ajatuksia ja jopa psykoosia joillakin ihmisillä ja mahd. väärällä annostuksella.
Sitähän ei sitten tiedä osuuko omalle kohdalle jos ei kokeile..
Noita persoonallisuusmuutoksia ei tosiaan itse huomaa mitenkään, ei siellä pakkausselosteessa suotta lue että LÄHEISTEN tulisi tarkkailla lääkettä syövää.
 
Luonnon masennuslääke - https://nuvialab.com Olen ollut uniongelmainen ja ajoittain masentunut jo esiteinistä asti. Ystäväni suosituksesta päätin kokeilla Restilen-valmistetta ja olen ollut todella tyytyväinen. Unenlaatu on parantunut enkä ahdistu enää yhtä herkästi. Käytän tuotetta ensisijaisesti masennuksen ennaltaehkäisyyn.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä