Circadin! Kokemuksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olen syönnyt nyt kuukauden ciradinia. Siirryin nappeihin kovemmista unilääkkeistä esim. imovanesta. Ensin aiheutti painajaisia ja tuntui, että ei tämä mitään auta. Noin viikko aloituksesta lääke alkoi tehoamaan. Otin 2 tuntia ennen nukkumaanmenoa. Ensin rauhoittuu ajatukset, sitten keho ja alkaa nukuttaa. Uni on sellaista aitoa unta kun lääkkeen sisältämä melatoniini on sitä samaa mitä keho erittää normaalisti. Lääkkeeseen ei jää koukkuun joka on mun mielestä ollut tässä parasta. Vapaapäivinä voin jättää välistä ja silloin nukahtaminen vaikeutuu ja viivästyy, mutta ei mene sekaisin kuten tavan unilääkkeillä. En voi muuta kuin suositella.

Mä aloitin eilen, mutta viime yöhön ei vielä vaikuttanut. Apteekissa kyllä sanoivat että vaikutus saattaa tulla viiveellä. Jos tämä circadin ei auta, niin sitten vaihdetaan imovaneen.
Mutta toivottavasti avun saan jo tästä circadinista.

mä oon syönyt melatoniinia jo lähes 2 vuotta. siinä menee vähän aikaa ennenkuin alkaa jeesaa ja kaikilla se ei auta.

multa puuttuu kokonaan väsymyksen tunne, mua ei vaan nukuta vaikka olisin järjen mukaan kuinka väsy.

Yhteistyössä