tupakatta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olisi kyllä aika mahtavaa päästä pysyvästi eroon tuosta.
Minä poltin yli 25 vuotta ja vajaat viisi vuotta sitten lopetin. Yksi elämäni parhaista teoista.

Monia "luomulopetuksia" olen vuosien varella kokeillut mutta lopuksi lopettaminen oli oikeastaan tosi helppoa lääkärin määräämän Champixin avulla. Kannattaa tutstua aiheeseen jos motivaatio lopettamiseen on olemassa.

Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;26882069:
Minä poltin yli 25 vuotta ja vajaat viisi vuotta sitten lopetin. Yksi elämäni parhaista teoista.

Monia "luomulopetuksia" olen vuosien varella kokeillut mutta lopuksi lopettaminen oli oikeastaan tosi helppoa lääkärin määräämän Champixin avulla. Kannattaa tutstua aiheeseen jos motivaatio lopettamiseen on olemassa.

Joo olen kyllä harkinnut lääkkeiden avulla lopettamista. Se on kato kun ei ole vielä(kään) terveys romahtanut sen takia niin voi aina lykätä, kun mikään "normaali" keino ei toimi.

• Tykkää
Reactions: TriplaIsä
Keväällä tuli 6 vuotta savuttomana, sitä ennen en ollut päivääkään polttamatta yli kymmeneen vuoteen. Mulla ainoa mikä tehosi, oli kylmä kalkkuna ja kerrasta poikki. Viikon taisin vetää purkkaa pahimpaan tuskaan, mutta sitten lopetin senkin. Ajattelin, että turha itseään kiusata nikotiinilla, kun sillä tavalla vierotusoireet vain jatkuvat ja jatkuvat.

Kuukausi oli ihan paskaa, muutamassa kuukaudessa helpotti aika lailla, puolessa vuodessa homma ok.

Tsemppiä kaikille, se on mahdollista. Valmistautuu henkisesti kärsimään muutamaan kuukauden, niin voitto häämöttää.

Minä olen ollut polttamatta nyt 2,5v. Tai no kännissä on tullut 1-2 tupakkaa poltettua, siis yhteensä vuosien aikana.

Lopettaminen oli helvettiä. Tuplasin mielialalääkkeen annostuksen. Käytännössä elämä meni uusiksi kun stressin hallinta keinoni ei ollutkaan käytössä, olin kuin viulunkieli. Itkeskelevä ja raivoava sellainen.

Muutaman ensimmäisen viikon käytin nikotiinipurkkaa apuna, mutta sitten sen käyttö alkoi tuntumaan seuraavalta addiktiolta niin jätin nekin.

Nikotiini on helvetillistä myrkkyä. Mielestäni sitä ei saisi myydä edes.

Mä poltin kymmenen vuotta ja nyt heinäkuussa lopetin kerrasta ilman mitään apuja. Jos siis keuhkoputkentulehdusta ei lasketa. Nyt alkaa oleen silleen ettei enää edes joka päivä tuu se tupakka mieleen. Eka viikko oli ihan kamala mut sit helpotti.

nyt on 18 päivää takana ilman röökiä, sähkötupakka teki sen mihin ei muut keinot kyenneet.

Se ei ole automaattinen vastaus, mutta minulla toimii. Vaatii paljon perehtymistä asiaan että voit räätälöidä itsellesi sopivan paketin, maailmalla on aivan hitokseen erilaisia sähkötupakoita ja niihin liittyviä osia / nesteitä.

Jahas, taas ois pari kuukautta mennyt. Sähköröökiä palaa. Oikea rööki tuoksuu pirun hyvälle. Kerran taas koitin kännissä maistaa, pahaa oli. Eihän tää oikea röökilakko ole kun nikotiinit tulee sähköröökistä mut parinkymmenen vuoden sauhuttelun jälkeen on aikas mukava fiilis.

Yhteistyössä