Cipralex

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Satu-Maarit
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
sain cipralexii ahistuksee ja paniikkiin ja niistä johtuvaan masennukseen.viikon ajan oli kuvottava olo,mutta kuukauden päästä huomasin "taas eläväni",hymyilin jopa!eli lääke auttoi ja nykyään on elämäkin elämisen arvoista.ennen lääkitystä elin sumussa,itkin vaan ja pelkäsin kuolevani.

Heippa !!
Itse olen syönyt nyt kk:n 10mg Cipramilia...alkuun puolikkaan joka aamu kahden viikon ajan ja nyt 2 vkoa kokonaisen aamuisin. Ja täytyy sanoa että alkuun oli aikas hirvee olo, huimas jne, mutta lääkäri sanoi ettei sen takia kannata lopettaa vaan menee kyllä ohi ajan kanssa....Helpottikin aikas pian. Ja taas kun annosta nostettii tohon normaaliin yhteen tabl. päivässä niin oli taas samaa, mutta nyt voi sanoa että olo ihan ok. Ja mä sain tuota paniikkihäiriöön jota mulla ollut enemmän ja vähemmän toistakymmentä vuotta. Nyt vaan loppuvuodesta alkoi mennä hermo, kun mulla se on aina esiintynyt pääosin tuona huimaamisena, ja sitten jostain luin että sitä huimaustakin voi hoitaa lääkkein !! Ja oon kyllä enemmän kuin tyytyväinen että lääkärille marssin !! Elämä voittaa taas, eikä tosiaan huimaa enää !! :heart:
Kohtauslääkkeeksi mulla on sitten alprox ja opamox, tosin opamox tuntuu enemmän olevan se mun juttu. ;)
Saako kysyä mihin vaivaan sulla on tuota määrätty (?) ?? :hug: