Heippa !! reilun kk kokemuksella voin sanoa, että ihan ok on mulle ollut ! Sain siis reseptin joulukuun puolessa välissä..... =)
Alkuun mulle tuli parina ekana viikkona huimausta ja ahdistusta (enemmän kyllä sillä tokalla viikolla), mutta siihen mulla oli sit rauhottavia tueksi....Ja alkuun otin tuota 5mg päivässä. Sitten annos nostettiin 10mg päivässä ja taas tuli vähän huimausta ainakin, mutta sekin jäi sitten aika pian pois. Ja nyt on ollut sitten hetken olo jo ihan ok. Ja nuo alkuhankaluudethan on sellasia, että niiden takia ei kannata jättää hoitoa kesken, vaan lääkärikin sanoi, että menee muutaman viikon sisällä ohi kaikki nuo ikävät tuntemukset. Ja mulla siis tosiaan nyt jäänyt huimaus kokonaan pois, jonka takia pääasiassa tuon lääkkeen sain. Mulla kun paniikkihäiriö oireilee noin...Ja on ollut ihana huomata, että ei pyöri pää nyt joka päivä...
Toisillehan ei tule koskaan mitään oireita ja toisille sitten rankemmin, mutta kyllä se siitä, vaikka rankemmankin alun jälkeen on sitten sen arvoista !! :hug: