Chrysler (Grand) Voyager!

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Meillä on 6-henkinen perhe ja nykyiseen autoon kyllä mahutaan kaikki istumaan, mutta matkatavaroita ei sitten juurikaan mahdu :(

Eli kysymys kuuluu: mahtuuko jompaan kumpaan em. autoon 6 henekeä, lastenvaunut+ muita matkatavaroita? Paljonko eroa Grandilla ja tavallisella Voyagerilla on?

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Grandiin MAHTUU!:
Meillä Grand-versio ja viime kesänä mahtui rattaat+viikon reissukamat koko porukalle!

Meitä 2+4 =)
Jääkö siihen siis takapenkkien taakse vielä niin paljon tilaa, että vaunut/rattaat menis siihen?

ap
Alkuperäinen kirjoittaja sama:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Meillä Grand-versio ja viime kesänä mahtui rattaat+viikon reissukamat koko porukalle!

Meitä 2+4 =)
Jääkö siihen siis takapenkkien taakse vielä niin paljon tilaa, että vaunut/rattaat menis siihen?
Joo, mahtuu vaikka kolmet :D
Ihan oikeesti??? Pitääkin nyt ihan tosissaan alkaa semmosta katteleen. Polttoainetta palaa varmaan ihan kiitettävästi?

Lyhyeen saa mahtumaan vaikka gracot ja muutaman kassin, mutta ei kyllä viikon reissukamoja ainakaan takakonttiin. Penkkien alla jonkin verran "lisätilaa". Mutta tämä tilanne siis jos kaikki penkit käytössä,muutenhan mahtuu paremmin.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Toy story:
Lyhyeen saa mahtumaan vaikka gracot ja muutaman kassin, mutta ei kyllä viikon reissukamoja ainakaan takakonttiin. Penkkien alla jonkin verran "lisätilaa". Mutta tämä tilanne siis jos kaikki penkit käytössä,muutenhan mahtuu paremmin.
Kyllä meillä melkein kaikki penkit tulee olemaan käytössä, kun 6-henkeä perheessä...

nn
Alkuperäinen kirjoittaja NäkymätönNinni:
Eipä oo tervettä päivää nähny tuo meidän voyager, joka ostettiin kaks kuukautta sitten. (käytettynä kylläkin) :headwall: Nytkin ollu huoltamolla viikon, kun etsivät vikaa. Sähkövikoja kokoajan ym "kivaa". 2000-luvun auto kuitenkin..
Mulla -89, eikä mitään vikaa. H..to, kait se nyt sitten laukee.

nn
Alkuperäinen kirjoittaja nn:
Alkuperäinen kirjoittaja NäkymätönNinni:
Eipä oo tervettä päivää nähny tuo meidän voyager, joka ostettiin kaks kuukautta sitten. (käytettynä kylläkin) :headwall: Nytkin ollu huoltamolla viikon, kun etsivät vikaa. Sähkövikoja kokoajan ym "kivaa". 2000-luvun auto kuitenkin..
Mulla -89, eikä mitään vikaa. H..to, kait se nyt sitten laukee.
No, siis -98, kerrankos sitä numerot mennee nurinpäin... ;)

nn
Kyllä kait ne yleensä on 7 paikkaisia, mutta meillä on kahdeksan paikkainen eikä mikään itse väsätty penkkiratkaisu vaan ihan alkuperäinen. =)
Siis onko teillä sitten se keskipenkkikin kolmen istuttava, vai kuinka? Mulla on keskellä "kapteenin" penkit ja takana se kolmenistuttava "sohva".

sama
Alkuperäinen kirjoittaja sama:

Meitä 2+4 =)
Joo, mahtuu vaikka kolmet :D
Ihan oikeesti??? Pitääkin nyt ihan tosissaan alkaa semmosta katteleen. Polttoainetta palaa varmaan ihan kiitettävästi?
Kahdet vaikka päällekkäin ja yhdet pystyyn sivuun.

nn
Keskipenkki juu myös 3 istuttava niinkuin takanakin. On ehkä 10-15cm kapeampi kuin takana, mutta kuitenkin mahtuu 1 turvaistuin ja 2 koroketta.
Mites toi kulku onnistuu sitten sinne taaimmaiseen penkkiin? Onko hankalaa?

Ihan hyvin mahtuu isommatkin lapset menemään ja siitä välistä saan juuri kurkoteltua reunimmaisen turvavyön kiinni takapenkiltä :D Saishan sen keskipenkin selkänojan laskettua alas, mutta ei ole ainakaan vielä tarvinnut.

nn
Ihan hyvin mahtuu isommatkin lapset menemään ja siitä välistä saan juuri kurkoteltua reunimmaisen turvavyön kiinni takapenkiltä :D Saishan sen keskipenkin selkänojan laskettua alas, mutta ei ole ainakaan vielä tarvinnut.
Joskus vaan tuntuu aika työltä, kun laittaa taaimmaiseen penkkiin yhden kasvotmenoosuuntaan turvaistuimeen ja toisen koroke istuimelle. Kuljettajan penkin takana mulla on selkämenosuuntaan turvapenkki, ja repsikan puolelta kuljetaan takapenkille ensin kippaamalla se yks penkki (samoin kun etupenkit kaksovisissa autoissa) ja sitten siihen laitan vielä yhden korokeistuimen ja lapsen. Meillä siis kukaan ei osaa vielä itse laittaa turvavyötä kiinni. Onneksi auto on myös korkea että mahtuu hyvin sinne penkkien "väliin"

Yhteistyössä