A
ap
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja toinen vieras:Ei sulla olis sellaista e-mail osotetta jonka voisit tänne laittaa?
Hmmmm.... ei mulla ole mutta toki voisin sellaisen tehdä. Onko sinulla?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja toinen vieras:Ei sulla olis sellaista e-mail osotetta jonka voisit tänne laittaa?
Alkuperäinen kirjoittaja miuku:Lapsi on vasta taapero, joten kaikkia oireiluja en tiedä. Lapsi on leikattu muutamaan kertaan. Lapsen oma livorkierto on olematonta ja hän on lähes täydellisesti shuntin varassa. Muuta hoitoa ei ainakaan toistaiseksi tarvitse kuin toimivan shuntin. Toimimattomuuden huomaa heti.
Säikähtäminen on todella ymmärrettävää. Onhan kyseessä elin, jotai ei voi korvata millään ja josta koko elämä on kiinni. Mutta alkusäikäydyksen jälkeen helpottaa. Siihen voi mennä enemmän tai vähemmän aikaa, mutta ajatukseen tottuu. Itselleni oli todella kova paikka ensimmäinen leikkaus, vaikka ehdimme valmistautua siihen henkisesti pari viikkoa.
Tsemppiä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja toinen vieras:Ei sellaista jonka voisin tänne laittaa. Luulen että olen bongannut sinut toiselta, vähemmän aktiiviselta palstalta eilen illalla. Siellä on mun os.
Alkuperäinen kirjoittaja ap :Alkuperäinen kirjoittaja toinen vieras:Ei sellaista jonka voisin tänne laittaa. Luulen että olen bongannut sinut toiselta, vähemmän aktiiviselta palstalta eilen illalla. Siellä on mun os.
rk?
Alkuperäinen kirjoittaja miuku:Kyllä löydät. Mutta anna itsellesi aikaa! Lapsen sairaus, olipa se mikä tahansa, järkyttää aina perhettä. Vaikka sairaus olisi miten lievä tai vakava, siihen liittyy aina suuria tunteita, jotka pitää käsitellä. Välillä on helpompia päiviä, välillä maailma tuntuu kaatuvan niskaan. Mutta se on elämää.
Alkuperäinen kirjoittaja toinen vieras:Hyvä että löysit. Vaikka sähköpostitse jo se on parempi! Voin kyllä antaa puh.numeronikin, jos haluat!