A
"alkup."
Vieras
Eikö tänä vuonna ollenkaan ole sitä urheiluvaatteiden varasto/poistomyyntiä siellä teollisuusalueella? Ei tuu Rannaria enää, niin en nää mainoksia
Yleensähän se on ollut joulukuun alussa...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Häh...mikä ihmeen urheiluvaatteiden poistomyynti? En mä ole sellaisesta koskaan kuullutkaan.
Pitäiskö siinä olla uusimmassa Rannarissa ilmo? Mulla vissiin on Rannari vielä tallella.
Ööööh...mikä on Rekkakeidas? Mä en vissiin ole ihan vielä perillä Naantalin juttusista
Mä kävin Turussa ostoksilla, kun Luhdan hintaralli oli Manhattanilla. Siellä oli Luhdan toppavaatteite penskoille melko edukkaastiEnsi vuonna sunkin sitää sitten suunnistaa sinne
![]()
Ööööh...mikä on Rekkakeidas? Mä en vissiin ole ihan vielä perillä Naantalin juttusista
Mä kävin Turussa ostoksilla, kun Luhdan hintaralli oli Manhattanilla. Siellä oli Luhdan toppavaatteite penskoille melko edukkaastiEnsi vuonna sunkin sitää sitten suunnistaa sinne
![]()
Se on siellä Luolalan teollisuusalueella ja muistan että oli töissä puhetta siitä viime vuonna,nyt ei ole sattuneesta syystä tullut työpaikalla hirveästi käytyä.