Chef tai joku muu naantalilainen!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "alkup."
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"alkup."

Vieras
Eikö tänä vuonna ollenkaan ole sitä urheiluvaatteiden varasto/poistomyyntiä siellä teollisuusalueella? Ei tuu Rannaria enää, niin en nää mainoksia :D Yleensähän se on ollut joulukuun alussa...

Häh...mikä ihmeen urheiluvaatteiden poistomyynti? En mä ole sellaisesta koskaan kuullutkaan.

Pitäiskö siinä olla uusimmassa Rannarissa ilmo? Mulla vissiin on Rannari vielä tallella.

[QUOTE="alkup.";22613669]Joka vuosi ollut siellä samalla suunnalla kuin Rekkakeidas... Tosi halvalla toppavaatteita jne. Mut ehkä ei sit tänä vuonna ole :([/QUOTE]

Ööööh...mikä on Rekkakeidas? Mä en vissiin ole ihan vielä perillä Naantalin juttusista :D

Mä kävin Turussa ostoksilla, kun Luhdan hintaralli oli Manhattanilla. Siellä oli Luhdan toppavaatteite penskoille melko edukkaasti :) Ensi vuonna sunkin sitää sitten suunnistaa sinne :)

Ööööh...mikä on Rekkakeidas? Mä en vissiin ole ihan vielä perillä Naantalin juttusista :D

Mä kävin Turussa ostoksilla, kun Luhdan hintaralli oli Manhattanilla. Siellä oli Luhdan toppavaatteite penskoille melko edukkaasti :) Ensi vuonna sunkin sitää sitten suunnistaa sinne :)

No siellä se on sen uuden katsastusaseman lähellä :D Josko tiedät missä se on ;)

Ja muksuille on jo talvivaatteet, itselle kaipailin :D

Se on siellä Luolalan teollisuusalueella ja muistan että oli töissä puhetta siitä viime vuonna,nyt ei ole sattuneesta syystä tullut työpaikalla hirveästi käytyä.

[QUOTE="alkup.";22613706]No siellä se on sen uuden katsastusaseman lähellä :D Josko tiedät missä se on ;)

Ja muksuille on jo talvivaatteet, itselle kaipailin :D[/QUOTE]

Oon kai ehkä nähnyt pikatiellä kylttejä...onko se siis siellä satamassa? Tai jotain?

Tuossa emäntäkoulun risteyksessä on ollut kyltit jostain poiso/varastomyymälästä, mutta ne on olleet siinä kyllä ympäri vuoden. Ne katos siitä jokunen aika sitten ja tilalle tuli kyltit jostain jouluputiikista. Oiskohan se ollut sitten se?

Yhteistyössä