Chef tai joku muu naantalilainen...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mahtaako joku tietää mikä outlet-myymälä siellä entisen emäntäkoulun suunnalla on? Ohi olen ajanut pari kertaa enkä ikinä ehdi sitä mainosta katsomaan :)

Jaa-a....mä ajan siitä viikoittain ohi, enkä ole semmosta kylttiä IKINÄ nähnyt :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Mahtaako joku tietää mikä outlet-myymälä siellä entisen emäntäkoulun suunnalla on? Ohi olen ajanut pari kertaa enkä ikinä ehdi sitä mainosta katsomaan :)

Jaa-a....mä ajan siitä viikoittain ohi, enkä ole semmosta kylttiä IKINÄ nähnyt :laugh:

No siinä niitä on sen risteyksen molemmin puolin :D Ollu jo pitkään....

Ai...en oo huomannu. Ja jos säkään et ehdi niitä lukemaan, niin ei ole kovin hyvää mainontaa sitten heillä :D

Ai...en oo huomannu. Ja jos säkään et ehdi niitä lukemaan, niin ei ole kovin hyvää mainontaa sitten heillä :D

Joo isolla näkyy se outlet-myymälä, mutta muu on tosi pientä... Tarvinnee sit vaan ajella sinne kattomaan tai hidastaa siinä kohdalla :D

Mä ajoin siit eilen kolme kertaa molempiin suuntiin ja huomasin kyl jonkun outlet-kyltin, mutten ehtinyt katsoa tarkemmin enkä muinakaan kertoina huomannut tarkistaa asiaa. Eipä oo kovin hyvää mainontaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Santtu:
Mä ajoin siit eilen kolme kertaa molempiin suuntiin ja huomasin kyl jonkun outlet-kyltin, mutten ehtinyt katsoa tarkemmin enkä muinakaan kertoina huomannut tarkistaa asiaa. Eipä oo kovin hyvää mainontaa.

Juuh mäkin ajan siitä ohi melkein päivittäin, mutta siinä vaiheessa kun hokaan koko kyltin oon jo mennyt ohi ja ei siinä sitten enää auta tarkemmin tihrustella :D Yritin googlettaakin, mutta en löydä mitään :(

Yhteistyössä