A
ap
Vieras
Mahtaako joku tietää mikä outlet-myymälä siellä entisen emäntäkoulun suunnalla on? Ohi olen ajanut pari kertaa enkä ikinä ehdi sitä mainosta katsomaan 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mahtaako joku tietää mikä outlet-myymälä siellä entisen emäntäkoulun suunnalla on? Ohi olen ajanut pari kertaa enkä ikinä ehdi sitä mainosta katsomaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mahtaako joku tietää mikä outlet-myymälä siellä entisen emäntäkoulun suunnalla on? Ohi olen ajanut pari kertaa enkä ikinä ehdi sitä mainosta katsomaan![]()
Jaa-a....mä ajan siitä viikoittain ohi, enkä ole semmosta kylttiä IKINÄ nähnyt![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mahtaako joku tietää mikä outlet-myymälä siellä entisen emäntäkoulun suunnalla on? Ohi olen ajanut pari kertaa enkä ikinä ehdi sitä mainosta katsomaan![]()
Jaa-a....mä ajan siitä viikoittain ohi, enkä ole semmosta kylttiä IKINÄ nähnyt![]()
No siinä niitä on sen risteyksen molemmin puolinOllu jo pitkään....
Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mahtaako joku tietää mikä outlet-myymälä siellä entisen emäntäkoulun suunnalla on? Ohi olen ajanut pari kertaa enkä ikinä ehdi sitä mainosta katsomaan![]()
No siinä niitä on sen risteyksen molemmin puolinOllu jo pitkään....
Ai...en oo huomannu. Ja jos säkään et ehdi niitä lukemaan, niin ei ole kovin hyvää mainontaa sitten heillä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Santtu:Mä ajoin siit eilen kolme kertaa molempiin suuntiin ja huomasin kyl jonkun outlet-kyltin, mutten ehtinyt katsoa tarkemmin enkä muinakaan kertoina huomannut tarkistaa asiaa. Eipä oo kovin hyvää mainontaa.