Chef, kukkuu

Ostin juu ja tulos on se, että se toimii.

Mä olen hävettävän vähän sitä käyttänyt, mutta kyllä mun mielestäni oikea kainalo on karvattomampi kuin vasen...ja oikeaa kainaloa olen enemmän käsitellyt. Myös mies valitsi oikean kainaloni karvattomammaksi, kun kysyin häneltä että kummassa on vähemmän karvoja.

Mutta mä siis olen sen kanssa temppuillut varmaankin sen 4 kertaa, jotta tulokset olis varmaan jo ihan mielettömästi paremmat jos olisin sitä kapulaa jaksanut heilutella enemmän. Kesää kohti pitää varmaan vähän ryhdistäytyä :D
 
Joo...olli se varmaan. Rio Salon Laser 60 ellen nyt ihan väärin musita. Tarjouksessa maksoi 300€. Paljon se nyt maksaa?


Joo juuri tuo on nyt hobbarin lehdessä ja sitä syynäilin. Maksaa 299€ eli sama laite on.
Taidanpa sitten uskaltaa ostaa ja toivottavasti jaksan/muistan myös ahkerasti käyttää. Kun kerran käyttäjä sanoo sen tehonneen. jos saisi jotain kivoja tuloksi ennen kesää.
 
Joo juuri tuo on nyt hobbarin lehdessä ja sitä syynäilin. Maksaa 299€ eli sama laite on.
Taidanpa sitten uskaltaa ostaa ja toivottavasti jaksan/muistan myös ahkerasti käyttää. Kun kerran käyttäjä sanoo sen tehonneen. jos saisi jotain kivoja tuloksi ennen kesää.
On tosiaan sitten sama laite. Sen käyttö on tosiaan melko pitkästyttävää ja jopa vähän hankalaa yksin...mutta sitä varten mulla on mies :D

Kai sitä itsekin käyttäis jos ois fyysisesti vähän paremmassa hapessa kuin mitä mä olen, joten ei sen takia kannata jättää hankkimatta :)
 
On tosiaan sitten sama laite. Sen käyttö on tosiaan melko pitkästyttävää ja jopa vähän hankalaa yksin...mutta sitä varten mulla on mies :D

Kai sitä itsekin käyttäis jos ois fyysisesti vähän paremmassa hapessa kuin mitä mä olen, joten ei sen takia kannata jättää hankkimatta :)


Mikäs sun hapessa vikana?
Meillä onneksi mies vain nauttii kun pääsee "hääräilemmän" kimpussani kaikkea, joten eiköhän tuokin hoidu vaikka itseä laiskottaisi tms.
 
Mikäs sun hapessa vikana?
Meillä onneksi mies vain nauttii kun pääsee "hääräilemmän" kimpussani kaikkea, joten eiköhän tuokin hoidu vaikka itseä laiskottaisi tms.
Selässä monenlaista vaivaa. Lähinnä välilevyn pullistumat aiheuttaa hermokipua, enkä pysty kykkimään kumarassa. Säärien hoito on siis vähän hankalaa. Kainaloita kyllä pystyn käsittelemään itsekin, mutta helpompi on jos on apua :)
 
Selässä monenlaista vaivaa. Lähinnä välilevyn pullistumat aiheuttaa hermokipua, enkä pysty kykkimään kumarassa. Säärien hoito on siis vähän hankalaa. Kainaloita kyllä pystyn käsittelemään itsekin, mutta helpompi on jos on apua :)



Harmi vaiva. Mulla nikamapullistuma, tulee 1,5cm ulos tuolta rangasta. Pirunmoisia kipuja, mutta mulla onneksi jo "jälkeen jäänyttä" elämää, ei siis kokonaan mutta 90%. Olen parikymppisenä saanut kärsiä ihan kiitettävästi kivuista jne.
Mä olen kankea kuin rautakanki+mun selkäranka on suora eli ei sellainen s-mallinen kuin kuuluisi, kuuluu tuohon pullistumaan, mutta kivut tosiaan onneksi kaikonneet.
 

Yhteistyössä