P Petteri* Uusi jäsen 16.05.2013 3 0 1 16.05.2013 #1 Missä chateissa suomalaiset nykyään viettävät aikaansa? Pitäisi löytää mukavaa ja mielikuvitusrikasta juttuseuraa päivien ja iltojen iloksi
Missä chateissa suomalaiset nykyään viettävät aikaansa? Pitäisi löytää mukavaa ja mielikuvitusrikasta juttuseuraa päivien ja iltojen iloksi
I Itsemies Uusi jäsen 03.09.2013 1 0 1 03.09.2013 #2 Riippuu millasta haet? Oletan että seksiin liittyvää kun tälle alueelle olet lisännyt, niin ainakin näissä itse olen ollut: Panotuubi seksichat (Hyvä ilmanen suomalainen chat + voi avata toisen kanssa webcamin jos haluaa) Suomi24 (Hyvä perus minkä varmaan kaikki tietävät?) Herkku (Paljon porukkaa melkein aina ++)
Riippuu millasta haet? Oletan että seksiin liittyvää kun tälle alueelle olet lisännyt, niin ainakin näissä itse olen ollut: Panotuubi seksichat (Hyvä ilmanen suomalainen chat + voi avata toisen kanssa webcamin jos haluaa) Suomi24 (Hyvä perus minkä varmaan kaikki tietävät?) Herkku (Paljon porukkaa melkein aina ++)
N Nannis87 Uusi jäsen 15.10.2013 2 0 1 15.10.2013 #3 Noi on ihan hyviä, panotuubissa harvoin ketään. Lisäksi Livechat.fi
J JakeBrander Jäsen 29.07.2008 45 1 6 Helsinki 29.10.2013 #4 aika levotonta porukkaa ja lisäksi häiriköitä silloin tällöin... harva ja jaksaa oikeesti ruveta jutteleen sen enempää gmail ja siitä chat päälle (vinkkivinkki )
aika levotonta porukkaa ja lisäksi häiriköitä silloin tällöin... harva ja jaksaa oikeesti ruveta jutteleen sen enempää gmail ja siitä chat päälle (vinkkivinkki )
J jaaak Uusi jäsen 17.03.2015 2 0 1 27.05.2015 #5 Seksi chat (Ilmainen ja yksi suosituimmista, itselläni eniten käytössä) Riippuu tosiaan aika paljon tosin, minkälaista chat seuraa haluat.
Seksi chat (Ilmainen ja yksi suosituimmista, itselläni eniten käytössä) Riippuu tosiaan aika paljon tosin, minkälaista chat seuraa haluat.
V valemakareee Uusi jäsen 06.03.2025 4 0 1 06.03.2025 #6 Seksitreffit - https://victoriamilan.com Liittyminen on ilmaista ja suurinta osaa sivuston ominaisuuksista pääsee käyttämään ilmaiseksi. Täysjäsenyys ei ole ehkä ihan markkinoiden edullisin, mutta seuranhaussa laadusta kannattaa maksaa. Viimeksi muokattu: 18.03.2025
Seksitreffit - https://victoriamilan.com Liittyminen on ilmaista ja suurinta osaa sivuston ominaisuuksista pääsee käyttämään ilmaiseksi. Täysjäsenyys ei ole ehkä ihan markkinoiden edullisin, mutta seuranhaussa laadusta kannattaa maksaa.