Charlie Sheen kuollut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja =(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Pelkään pahoin, että ei toikaan uutinen, että olis kuollut, oo kohta kaukana.. On pahemman kerran lähtenyt kaverilta toi sekakäyttö käsistä. Säälittää ne sen pienet kaksoset, jotka tuskin on isiä nähnyt vähään aikaan.

EIKÄ, Charlie Sheen on mun lemppari.. just oon joka ilta seurannu Miehen puolikkaita räkättäen.. Ja oon muutenkin aina digannu siitä.

EN TYKKÄÄ, olen suoraansanoen surullinen. :'(

...medialukutaito. Joo. Ei paljon löydy.

Kattokaapa vaikka sinne sivun alareunaan. iso harmaa laatikko.

"about this web site. this story was dynamically generated using a generic 'template' and is not factual. Any reference to specific individuals has been 100% fabricated by web site visitors who have created fake stories by entering a name into a blank 'non-specific' template for the purpose of entertainment."

sivun osoite alkaa "charlie.sheen" - vaihtakaa tilalle mikä tahansa muu nimi, muodossa etunimi.sukunimi ja voila. Sama uutinen, eri nimi. kyseessä on pitkään kiertänyt huumorisivu, jolla hyväuskoisia medialukutaidottomia huijataan.

Sivussahan on vaikka mitä epäilyttävää, josta PITÄISI osata päätellä, että jotain mätää. Navigaatiolinkit eivät johda mihinkään; alareunan kaikki linkit johtavat osoitteeseen fakeawish.com; sivuston nimi on eri kuin webbisivun osoite; artikkelia ei ole jaettu esim. twitterin kautta kertaakaan; Global Associated Press ei ole tunnettu mediasivu tai -toimisto ja nimen googlaamalla tulokset kertovat selvästi huijaussivustosta; artikkelissa ei ole toimittajan nimeä tai muuta lähdettä...

Näitä on vähän väliä. En muista nyt nimeä, mutta jonkin aikaa sitten joku näyttelijä oli "kuollut" Uudessa-Seelannissa pudottuaan kalliolta tai jotain yhtä vajaata :D Voi teitä hyväuskoisia :)

Yhteistyössä