Changen rintaliivit A-D on PIENET

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "harmaana"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En oo koskaan kuullutkaan että joillain merkillä voi koko olla noin paljon eri. Mutta eihän siinä ole sitten mitään järkeä kun käsketään mennä liivilliikkeeseen etsimään oma koko, niin jos joku menee Changelle niin sehän saa vaan ihan väärän koon eikä voi ostaa muualta? Vai sekös siinä on tarkoituskin?

Itse en oo käyny koskaan liivilliikkeissä kun normikauppojen koot riittää mulle (ja liivit on kyllä täysin istuvat, mutta oon kai niitä harvoja jotka on aidosti normikokoa)

[QUOTE="vieras";24295628]Changell aonkin käytössä jotku imartelevat mielikuvituskoot.
[/QUOTE]
Samaa mieltä. Minua tosin ei imartele ostaa H-koon rintaliiveja, joten en enää yritä löytää ko kaupasta liivejä. Ei ne olleet kokeilujen perusteella edes mitään erityisen laadukkaan tuntuisia.

Eri firmojen rintaliiveissä on pieniä eroja - mutta ei nyt sentää monen kupin verran...

Mulla on ihan kaikista kaupoista ostetut liivit samaa kokoa. No, kaikissa kaupoissa ei mun kokoa myydä (70G), mutta ihan sama se on changella ja muissakin liivimerkeissä.

Yhteistyössä