Changen rintaliivit A-D on PIENET

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "harmaana"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24295498:
No ne koot menee siellä niin, että mullakin ois 60 DD. Oikeasti mulla on 65 A. On vaan imartelevamman kuuloinen mittaustapa tuo Changen ja sen takia moni siitä varmaan tykkääkin.

Onko isot rinnat imartelevat? Mun koko on kyllä ihan sama joka kaupassa, mistä vaan satun oikeita kokoja löytämään.

Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24295522:
On ne useimman mielestä varmaan. Mun koko on myös sama joka kaupassa, mutta tuolla Changessapa ei vaan ole, kun niillä on ihan eri mittasysteemi.

No mä olen Changen kanta-asiakas, enkä edelleenkään osta sieltä erikirjaimisia rintsikoita kuin toisaalta. Toki tiedän monia, jotka ostavat säännöllisesti väärää kokoa, Changessa autetaan ja saadaan oikea koko päälle.

No mä olen Changen kanta-asiakas, enkä edelleenkään osta sieltä erikirjaimisia rintsikoita kuin toisaalta. Toki tiedän monia, jotka ostavat säännöllisesti väärää kokoa, Changessa autetaan ja saadaan oikea koko päälle.

Jaa, outoa. Kyllä mä ainakin löydän ihan sopivia, vaikka Lindexiltä, vaikka en ostakaan ympäryksellä 60 DD, niinkuin Changen kokolaskuri väittää.

Jossain sanottiin, että tyyliin kolme neljästä naisesta ostaa vääränkokoisia liivejä ja just se alamitta tuntuu useilla olevan väärä. Oma alamittani on 72cm ja käytin pitkään 75B-kokoisia liivejä, 70 ois ollut oikeampi ja Changella se on 65.

Vasta kun sai itse oikeankokoiset liivit päälle, huomaa kuinka monet naiset tosiaan pitävät väärää kokoa eivätkä rintsikat istu kunnolla.

Toki tiedän monia, jotka ostavat säännöllisesti väärää kokoa, Changessa autetaan ja saadaan oikea koko päälle.

Eli Change on oikeassa ja kaikki muut valmistajat väärässä...?
Omistuista, jos muilla koko on vaikka 75C ja Changella joku 65H. Itse luottaisin kyllä tasan enemmän niihin muiden valmistajien kokoihin, jotka tuntuvat olevan linjassa toistensa kanssa...

Changen koot on kyllä paljon pienemmällä mitoituksella, kuin esimerkiksi Lindex:n liivit. Itselläni on Lindex:n liiveistä juuri sopivat 70DD, joskus jopa 75D. Changen liivit taas pitää olla kokoa 70H ta 70I. Joten eroa kyllä löytyy.

Eli Change on oikeassa ja kaikki muut valmistajat väärässä...?
Omistuista, jos muilla koko on vaikka 75C ja Changella joku 65H. Itse luottaisin kyllä tasan enemmän niihin muiden valmistajien kokoihin, jotka tuntuvat olevan linjassa toistensa kanssa...

Ei sitten tullut mieleen, että ne koot voivat tosiaan olla erilaiset eri kaupoissa? :D Tais olla Triumphillakin hieman erilainen kokotaulukko. Lindexinkin koot ovat erilaiset kuin vaikkapa Henkkamaukan - ja jopa erimalliset liivit voivat olla erikokoiset. Siksi aina kannattaa sovittaa.

Ja eikös se oo ihan sama mitä kokolapussa lukee, jos liivit istuvat hyvin, ovat mukavat päällä jne.? :)

Sellaisia ei oo tullut vielä ns. taviskaupoissa vastaan tai sitten en ole etsinyt tarpeeksi.

Changell aonkin käytössä jotku imartelevat mielikuvituskoot.

Mulle ainakin myyjä sanoi ihan suoraan, et nää koot on ihan erit kun muilla, älä kato niitä vaan sovita.
Ja sitku meinasin, et ottaisin ehkä suuremmat, niin myyjä sanoi, et älä ota, ne "pehmenee" aika pian. Ja niinhän ne LÖRVÄHTI - ja on nyt sopivat.
Mä oisin kyl maksanu mieluummin enemmän paremmista materiaaleista... Mut nää on parhaat pushupit mitä mulla on koskaan ollu! (Niin siis en saata maksaa yli 50e liiveistä.)

Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24295623:
No ihan sama juttuhan se on muidenkin liikkeiden liiveillä.

Mutta monet ostaa liivit, jotka ne laittaa vikaan hakaseen jo sovittaessa. Silloin kuppi on pienempi, mutta alamitta on suurempi ku tarttis. Esim. tyyppi ostaa 85b liivit, vaikka ois tarttenu 75d. Näissä se kuppiosa, johon rinta laitetaan, on vetoisuudeltaan suht sama jos esim. kaatais jotain taikinaa siihen kuppiosaan. Se vain on erimuotoinen. Leveäselkäinen 85 -alamitalla ne rinnat näyttävät lättänämmiltä, koska levittyvät laajemmalti rintakehälle. Pienemmällä alamitalla kuppi on eteenpäin suurempi.

Yhteistyössä