H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Riippuu ympäryksestä. Pienellä ympäryksellä esim D on pieni.
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24295498:No ne koot menee siellä niin, että mullakin ois 60 DD. Oikeasti mulla on 65 A. On vaan imartelevamman kuuloinen mittaustapa tuo Changen ja sen takia moni siitä varmaan tykkääkin.
Onko isot rinnat imartelevat? Mun koko on kyllä ihan sama joka kaupassa, mistä vaan satun oikeita kokoja löytämään.
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24295522:On ne useimman mielestä varmaan. Mun koko on myös sama joka kaupassa, mutta tuolla Changessapa ei vaan ole, kun niillä on ihan eri mittasysteemi.
No mä olen Changen kanta-asiakas, enkä edelleenkään osta sieltä erikirjaimisia rintsikoita kuin toisaalta. Toki tiedän monia, jotka ostavat säännöllisesti väärää kokoa, Changessa autetaan ja saadaan oikea koko päälle.
Toki tiedän monia, jotka ostavat säännöllisesti väärää kokoa, Changessa autetaan ja saadaan oikea koko päälle.
just se alamitta tuntuu useilla olevan väärä. Oma alamittani on 72cm ja käytin pitkään 75B-kokoisia liivejä, 70 ois ollut oikeampi ja Changella se on 65.
.
Eli Change on oikeassa ja kaikki muut valmistajat väärässä...?
Omistuista, jos muilla koko on vaikka 75C ja Changella joku 65H. Itse luottaisin kyllä tasan enemmän niihin muiden valmistajien kokoihin, jotka tuntuvat olevan linjassa toistensa kanssa...
Miten se koko voi olla 65 jos mittanauha sanoo 72. En ihan ymmärrä.
Sama kuin jos lapsen pituus olisi vaikkapa 118 cm ja vaatekoko olisi 110.
Ne liivithän lörpsähtää aika pian. Ensi alkuun ne tulee kiskoa päälle niin, että menevät just ja just siihen uloimpaan hakaseen kiinni.
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24295623:No ihan sama juttuhan se on muidenkin liikkeiden liiveillä.