cerazetten käyttäjät!otattako minuutin tarkkuudella joka päivä pillerit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pelottaa---
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pelottaa---

Vieras
eli tossahan se jo tulikin että otattako minuutin tarkkuudella nuo pillerit joka päivä...vai miten?
ajattelin vaan ku ite otan aina 2 aikaan päivällä, ja melkeen minuuttipelillä:))

vastailkaa!

pelottaa kokoajan että jos oon raskaana ku menkkoja ei oo nyt tullu ...2 kk sitte viimeksi...

kaikkea muuta ku minuutin tarkkuudella. välillä illalla, välillä aamulla.. mutta cerazettea syödessä voi vuoto jäädä tulematta. näin minulle kerrottiin kun itsekin ihmettelin (menkkoja ei silloin ollut tullu 90 pvään). muistaakseni lukee siinä pakkausselosteessakin..

Illalla otin suurinpiirtein aina samaan aikaan.Tuo vuotojen puute huolestutti itseänikin, kuuluu kyllä "sivuvaikutuksiin" jos cerazettea syö.
Onneksi imetys ohi niin voin siirtyä takaisin tavallisiin pillereihin.

Minä otin aina aamusta 8-9 välillä. joskus lipsahti iltapäivään jos aamusta oli jotain häslinkiä ja kerrassaan unohti. Eikös niissä ole että kun ottaa 12 tunnin kuluttua normaalista ottoajasta niin ehkäisyteho säilyisi? Itselläni jäi myös vuodot kokonaan pois cerazette-pillereiden aikana. Tein vain varuilta aina silloin tällöin raskaustestin.

Mä otan aina tunnin tarkkuudella. On ihan normaalia, et vuodot jää pois (hyvät ja huonot puolensa siinäkin), mutta sitten voi hyvin tulla taas kausi, et vuotaa kahden viikon välein.

Yhteistyössä