cerazetten käyttäjät!otattako minuutin tarkkuudella joka päivä pillerit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pelottaa---
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pelottaa---

Vieras
eli tossahan se jo tulikin että otattako minuutin tarkkuudella nuo pillerit joka päivä...vai miten?
ajattelin vaan ku ite otan aina 2 aikaan päivällä, ja melkeen minuuttipelillä:))

vastailkaa!

pelottaa kokoajan että jos oon raskaana ku menkkoja ei oo nyt tullu ...2 kk sitte viimeksi...

Kuukautiset voi jäädä pois, jos syö jatkuvasti! Luulin myös olevani raskaana, mutta en testin mukaan ollut!
Nyt olen rv 5+5, koska halusin raskaaksi! Kaksi kuukautta olin syömättä ja sit tärppäsi!

No en todellakaan...yleensä otan ennen nukkumaanmenoa..joskus saattaa klo olla siis 21 tai 23,kun otan pillerin :ashamed: Mulla viimeeks menkat tullu heinäkuun alussa,kun pillerit aloitin kesäkuussa juhannuksen maissa.

Minipillerit ja muutkin e-pillerit suositellaan ottamaan joka päivä samaan kellonaikaan... ja mä olen kyllä niin tehnytkin.

Mutta cerazetten sivuvaikutuksiin kuuluu mm kuukautishäiriöt eli tiputteluvuodot, pitkittynyt vuoto tai vuodon poisjääminen kokonaan.

Gyne sanoi mulle, että Cerazettejen kanssa ei tarvitse olla ihan niin tarkkana kuin muiden minipillereiden kanssa. Eli muutaman tunnin heitto voi olla ottamisessa.

Mulla ei ole ollut yli vuoteen kuukautisia noiden pillerien ansiosta. Olen todella tyytyväinen.

Mulla ollu muutaman vuoden eikä kuukautisia oo tulllu kun pari - kolme kertaa. Tummaa tiputtelua sillon tällön kyllä. Meillä ollu tuplaehkäsy, joten sinänsä ei huolta. Mut kysyessäni lääkäriltä tosta unohtelusta, sano et cerazetten kans voi olla huoleti vaikka unohtas sen 12 tuntia eli saman kuin yhdistelmissä.

Yhteistyössä