Cerazette

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tupsi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tupsi

Vieras
Olenkohan ainut vaiko onko joillain muulla samoja ongelmia noitten pilsujen kanssa... aloitin syömään niitä jälkitarkastuksen jälkeen ja viikko siitä niin menkat alkoi. Niitä kesti hiukan yli viikon, sitten oli viikko "kuivaa" aikaa ja nyt vuotoa on sitten kestänyt hiukan yli kaksi viikkoa... ilmeisesti siis johtui noista pillereistä?
Nyt sitten en oo kolmeen päivään ottanu pilleriä ja oottelen hetken, jos ei maanantaina oo vuoto loppunu niin ajattelin soittaa lekurille.. alkaa hiukan jo häiritsemään kaikkia muitakin toimintoja tuo alituinen vuoto...
:\|

Käytin itse juuri samoja minipillereitä ja minulle tuli niistä ilkeää tiputteluvuotoa jota tuli joka päivä :'( Eli syytä huoleen ei ole ja lääkäriä et tarvitse. Välivuodot ja kuukautisten sekaisin meno näillä minipillereillä on hyvin mahdollista. Itse odottelin viimeisimpiä kuukautisiani 71 päivää. Nyt imetys loppui ja vaihdoin ehkäisyrenkaaseen ja vuodot loppuivat :D

Minä söin vajaan vuoden cerazetteja.. ensiksi meni n.8kk että vuotoa ei tullut lainkaan (tuolloin imetin) sen jälkeen vuosin 4kk (tuosta ajasta imetin n. 2kk) melkein koko ajan. Tuon jälkeen päätin etten enään koskaan syö noita tabletteja

Yhteistyössä