Cerazette-pillerit

• Viestiketjun aloittaja v
  • Ensimmäinen viesti
Olisko olleet noin 28e/3kk.Mulle sopivat loitavaasti niin kauan kun imetin,ei vuotanut kertaajaan koko sinä aikana,kun lopetin imetyksen alkoivat vuodot kahden viikon välein..Mutta se vuosi ilman menkkoja oli kyllä kiva. :D

vieras
mulle ainakin käy hyvin ekaan 4 kk ei ollut mitään vuotoja ja nyt ekat " menkat" oli että pärjäs pikkuhousun suojalla...alussa oli kiukkuisuutta ja ärtyneisyyttä, mutta hävis kyllä pois ja paino nousi jonkin verran.
3 kk satsi tais olla jotain 29 ?

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Kokemuksia? Kiinnostaisi myös tietää minkä hintasia mahtavat olla?
hinnasta ei muistikuvaa, viime kerralla vuos sen joka toinen päivä puoltoista kuukautta ennenkuin lopetin pillerit. nyt alotin 3kk kuopuksen syntymän jälkeen ja kas, heti alkoi vuotamaan. Ei varmaan noista nappuloista kiinni
:whistle: . Ja pinna kireellä ja katkee varsinkin aamusin. Itketään muutaman kerran päivässä ja ravotaan myös ja seuraavalla min uutilla taas oikein hyvällä tuulella :xmas: . Eipä varmaan sekään pillereistä kiinni.

Tavallisesti mun hyvä tuuleni saattaa kyllä joo loppua sekunteissa, mutta normaalissa olossa se huonotuulisuus ei häviä ihan tosta vain, että liekö sitten kuitenkin tolla matalahormonisella pikkupikku pillerillä osansa tähänkin

Mulle ei sopinut Cerazette ollenkaan. Ainoa hyvä puoli oli se, että ei ollut kuukautisia ollenkaan. Huonoina puolina se, että olin koko ajan kuin persiisiin aamuttu karhu, ja vielä suurempana huonona puolena se, että pillerit sai kädet ja jalat turpoamaan niin, että kengät ei mahtunut jalkaan ja käveleminen sattui. Kuljin sitten senkin kevään miehen urheilusandaaleissa, kunnes tajuttiin että mistä se mieletön turvotus johtui.

Mulla on erittäin huonot kokemukset.Sain järkyt päänsäryt ja vuosin kuin seula monta viikkoa kun niitä söin, siis jatkuvaa "välivuoto" ja siihen vielä oikeat menkat päälle, niin ei kiitos enää.No enää en menkoista kärsi, joten nyt nautin sitten siitä.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Monsoon:
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Miten nopeasti teillä alkoi noi ylimääräiset vuodot pillereiden aloittamisen jälkeen?
Mulla alkoi oikeastaan ihan heti ja jatkui ihan siihen asti kun lopetin koko syönnin.
Mä oon syönyt nyt niitä joku 3 viikkoa ja olen nyt vuotanut kymmenen päivää... epäilen vahvasti että nämä ei ole normi menkat koska normaalisti mun menkat kestää 5-7 pvää. Tosin ovat ekat synnytyksen jälkeen...

Ok. Mä olen syönyt niitä nyt kuusi päivää, eikä vielä valu mitään ylimääräisiä... Että sitä odotellessa sitten, ilmeisesti :/
Kyllä ne joillekkin sopii ihan hyvin ja joillakin menkat jää kokonana pois,mulla vain ei niin käynyt vaikka olisin halunnut =)

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Monsoon:
Ok. Mä olen syönyt niitä nyt kuusi päivää, eikä vielä valu mitään ylimääräisiä... Että sitä odotellessa sitten, ilmeisesti :/
Kyllä ne joillekkin sopii ihan hyvin ja joillakin menkat jää kokonana pois,mulla vain ei niin käynyt vaikka olisin halunnut =)
Kaverilla jäi pois.2 vuoteen ei ole menkkoja näkynyt.

Mä aloitin syömään kesäkuun lopulla,reilun viikon päästä tuli suht tavis menkat,sen jälkeen ei oo näkyny,kk-kipujen tyylisiä on ollu,ja oon sillon aatellu,että noni,nyt ne alkaa,mut ei :) Sopii siis mulle..mielialojen vaihtelut saattaa liittyä muuhun kuin näihin pillereihin,ainakin mulla :)

Mitenhän lie,mun pitäis saada viim.ens kuussa uusittua toi resepti? Kun nyt on menossa viimeinen paketti ekasta reseptistä (olipa sekava selostus... )..täytyykö lekurin tehdä joku sisätutkimus vai meneekö ihan reseptin uusinnalla?

tane 77
Alkuperäinen kirjoittaja TuiKKu:
Mä aloitin syömään kesäkuun lopulla,reilun viikon päästä tuli suht tavis menkat,sen jälkeen ei oo näkyny,kk-kipujen tyylisiä on ollu,ja oon sillon aatellu,että noni,nyt ne alkaa,mut ei :) Sopii siis mulle..mielialojen vaihtelut saattaa liittyä muuhun kuin näihin pillereihin,ainakin mulla :)

Mitenhän lie,mun pitäis saada viim.ens kuussa uusittua toi resepti? Kun nyt on menossa viimeinen paketti ekasta reseptistä (olipa sekava selostus... )..täytyykö lekurin tehdä joku sisätutkimus vai meneekö ihan reseptin uusinnalla?

jos sulla on kaikki kokeet ajan tasalla, niin silloin käy pelkkä uusinta.Soita sinne ja kysele jos et tiedä onko kokeet ajantasalla.Mulle tehtiin ainoastaan klamydia testi. mulle neuvottiin sit puhelimessa minne resepti piti viedä uusintaan ymm..

Alkuperäinen kirjoittaja tane 77:
Alkuperäinen kirjoittaja TuiKKu:

jos sulla on kaikki kokeet ajan tasalla, niin silloin käy pelkkä uusinta.Soita sinne ja kysele jos et tiedä onko kokeet ajantasalla.Mulle tehtiin ainoastaan klamydia testi. mulle neuvottiin sit puhelimessa minne resepti piti viedä uusintaan ymm..
Nii en tiiä kokeista,kun mulla'määrättiin'nämä jälkitarkastuksen yhteydessä.Pitää kysellä ens ti, kun menen pojun kans neuvolaan.

Yhteistyössä