Cerazette-pillerit

• Viestiketjun aloittaja v
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Kolme vuotta oon syöny. Ei ongelmia. Eikä menkkoja - ehkä kaksi päivää olen käyttänyt sidettä ja muutamana päivänä tullut ruskeaa tiputtelua. Olen jopa kysellyt useaan otteeseen gyneltä, että miten uskallan olla kolmekymppisenä lapsettomana vuositolkulla ilman kunnon kuukautisia, mutta ei kuulemma haittaa:). Mitään muita ylimääräsiä tuntemuksia ei ole kun ehkä lievää haluttomuutta, mutta se taitaa olla minulle muuten ominaista..

noista pillereistä..
Mulle sanottiin, että noita Cerazette-minipillereitä voi syödä ainoastaan imetyksen aikana. Mutta kun imetys loppuu pitää vaihtaa merkkiä! Kuulema ne ehkäisee ainoastaan kun imettää ja syö noita, mut sit pitää siirtyä yhdistelmäpillereihin. Jos imetyksen jälkeen jatkaa noilla pillereillä, niin raskaaksi tulo tosi suuri!

Näin sanottiin ehkäisyneuvolassa siis...

mie-
Alkuperäinen kirjoittaja noista pillereistä..:
Mulle sanottiin, että noita Cerazette-minipillereitä voi syödä ainoastaan imetyksen aikana. Mutta kun imetys loppuu pitää vaihtaa merkkiä! Kuulema ne ehkäisee ainoastaan kun imettää ja syö noita, mut sit pitää siirtyä yhdistelmäpillereihin. Jos imetyksen jälkeen jatkaa noilla pillereillä, niin raskaaksi tulo tosi suuri!

Näin sanottiin ehkäisyneuvolassa siis...
:D no johan ne on sua siellä sumuttanu urakalla. Olikos oikeen määriäkin kerrottu, kuinka paljon pitää imettää? Monethan saattaa loppuaikoina imettää silloin tällöin, ei edes joka päivä.

tytsy..
oon syønyt niit vast 2 kk ja ei oo viela kertaakaan menkkoja tullut.. kyl on ollut menkka kipuja mut ei oo menkkoja kuitenkaan tullut..mut pienta turvotusta ja lihomista on tullut en tieda sitten pillereista vau muuten kun oon kotona...on todella helppo muistaa joka paiva kun yhden tabletin popsii..et mul on mukavia kokemuksia cerazette-pillereista

Tyttö -93
Alotin Cerazette-pillerit noin puol vuotta sitten. Ei minkäänlaisia ongelmia!! Monet sanovat olevansa ärtyneitä yms, mutta en ainakaan itse oo huomannu olevani ärtyneempi. Alussa tuli ehkä kahesti menkat, mutta nyt niitä ei oo ollu enää ollenkaan neljään kuukauteen, kelpaa mulle:) !

Yhteistyössä