Cerazette pillerit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tiuku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä söin niitä kaksi vuotta. Pinna ei ollut niin kireällä kuin estrogeenipillereistä oli ollut, mutta muita juttuja kyllä sitten olikin. Iho meni todella huonoksi, ja kävin 6 viikon välein kosmetologilla ilman mainittavaa hyötyä. Jos pillerinotto myöhästyi esim. 3 tuntia, oli pientä vuotoa jo odotettavissa. Lisäksi aloitettuani pillerit, oli tiputteluvuotoa melkein kolme kuukautta. Yksi kurjimmista jutuista kuitenkin oli, että vaikka olin kiihottunut, ensimmäistä ja viimeistä kertaa meidän suhteessa harkittiin liukuvoiteen käyttöä. Limakalvot siis kuivat. Kun lopetin ne pillerit, ero oli huomattava tässä asiassa... :whistle:

Mullakin pysy menkat alkuun poissa, mutta sitten kun ne alko, niin niitä kestikin 2 kk - viikko taukoa - 1 kk. Vaihdoin sitten merkkiä, kun en enää imettänyt.

Kaverille tuli joka kerta pillerin oton jälkeen kuvottava olo.

Alkuperäinen kirjoittaja Heffalump:
Kolme kuukautta tiputteluvuotoa, kunnes tulin raskaaksi. Eli enpä enää luota ainakaan ehkäisytehoon :heart:

Mulla kutakuinkin meni samaa rataa :)
Aloitin pillerit joskus syyskuun -08 lopulla kun poika oli syntynyt. Kävin sit joskus helmikuussa (?) muistaakseni lääkärissä mahakipujen takia ja olinkin raskaana :)

chilitin ja pojat 1v5kk ja 2kk :heart:

mulla on ollut noi pillerit käytössä nyt noin 5kk ja mitään kummallisempia oireita ei ole ollut.

tuosta kun luin muiden kommentteja, niin ainoastaan tunnistan tuon kuivat limakalvot "omaksi" vaivaksi.

olen unohtanut ottaa pillereitä ja aina en ota edes samaan aikaan, mutta mitään tiputtelua ei ole koskaan ollut. mulle siis sopinut ihan hyvin.

Alkuperäinen kirjoittaja vara:
mulla on ollut noi pillerit käytössä nyt noin 5kk ja mitään kummallisempia oireita ei ole ollut.

tuosta kun luin muiden kommentteja, niin ainoastaan tunnistan tuon kuivat limakalvot "omaksi" vaivaksi.

olen unohtanut ottaa pillereitä ja aina en ota edes samaan aikaan, mutta mitään tiputtelua ei ole koskaan ollut. mulle siis sopinut ihan hyvin.

niin, ja sopii vaikka imettää.

kesäkuun alusta asti syönyt noita ja kokoajan vuotaa!!!! paras on ollut koko aikana 5pv putkeen vuotamatta, jess! haluttomuus huipussaan, limakalvot kuivat .. pinna nyt on aina kireällä, mut voi kyl johtua tosta jatkuvasta vuotamisestakin. lekuri sano et vuoto voi jatkua hamaan tulevaisuuteen ja antoi mirena-respan, mutta kun se maksaa niin paljon, en pysty sitä hankkimaan. mulla ei tod ole mitään hyvää sanottavaa tällähetkellä noista pilsuista.
Jännä juttu on se, että pojan syntymän jälkeen kun imetin, pillerit sopivat hyvin, mutta imetyksen loputtua alkoi reistaileen. Pidin sitten reilun puolen vuoden tauon, ensin olin ihan ilman hormonivalmisteita, sitten kokeilin minipill:iä, joka ei sopinut sen takia että nestettä kerääntyi liikaa.tuota minipilliähän ei enää valmisteta..

Alkuperäinen kirjoittaja ehkäisyä etsivä..:
kesäkuun alusta asti syönyt noita ja kokoajan vuotaa!!!! paras on ollut koko aikana 5pv putkeen vuotamatta, jess! haluttomuus huipussaan, limakalvot kuivat .. pinna nyt on aina kireällä, mut voi kyl johtua tosta jatkuvasta vuotamisestakin. lekuri sano et vuoto voi jatkua hamaan tulevaisuuteen ja antoi mirena-respan, mutta kun se maksaa niin paljon, en pysty sitä hankkimaan. mulla ei tod ole mitään hyvää sanottavaa tällähetkellä noista pilsuista.
Jännä juttu on se, että pojan syntymän jälkeen kun imetin, pillerit sopivat hyvin, mutta imetyksen loputtua alkoi reistaileen. Pidin sitten reilun puolen vuoden tauon, ensin olin ihan ilman hormonivalmisteita, sitten kokeilin minipill:iä, joka ei sopinut sen takia että nestettä kerääntyi liikaa.tuota minipilliähän ei enää valmisteta..

kyllä muuten valmistetaan, itse syön minipill-merkkiä kun cerazettestä oli niin hermo kireällä että huhhuijaa

Menkat tuli pillereitä syödessä noin puolen vuoden välein ja olivat todella niukat. Mitään tiputteluvuotoa ei ollut ja useamman kerran unohdinkin pillerin ottaa, niin en tullut raskaaksi. En myöskään koskaan ottanut pilleriä mitenkään tarkalleen samaan aikaan vaan silloin kun muistin ja en siis tullut pillereiden aikana raskaaksi vaan vasta puoli vuotta lopettamisen jälkeen.
Ainoa miinus mitä nuo pillerit aiheutti oli totaalinen kuivuus, halut hävis kyllä aika hyvin noiden pillerien kanssa.

Yhteistyössä