Cerazette pillereiden jälkeen raskaaksi kuin pian?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kuumeilija myös
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kuumeilija myös

Vieras
Heips!

Kysyisin seuraavaa teiltä muilta, että kuin pian olette tulleet raskaaksi Cerazette pillereiden lopetuksen jälkeen ja kuinka pian alkoi ekat menkat?

Sillä itse olen lopettanut kk sitten kyseiset pillerit ja menkkoja ei ole tullut. Oireita kylläkin senkin edestä. Edelliset menkat ovat olleet 30.3.

Olen jopa tehnyt 3 raskaustestiä tässä kuussa ja kaikki olleet negatiivisia :'(

Kiitos vastauksista.

Äippä ja poju 6kk

Luulen, että aika yksilöllistä tuo raskautuminen on, myös minipillereiden käytön lopettamisen jälkeen. Itse lopetin saman merkkiset pillerit 11.4. ja kuukautiset alkoi 12.4. Liustasta tosin jäi syömättä muutama pilleri. Lopetin hieman aiemmin, koska laskeskelin että pian kuukautisten pitäisi alkaa ja vauvakuume oli molemmilla aika kova =) . Heti ekasta tärppäsi, vaikka alussa viel ollaan! Kierto on minulla ollut aika säännöllinen enkä noita pillereitä ehtinyt käyttää kuin n. ½ vuotta.

Toivotaan että siullakin pian tärppää :) !

-Kirppu rv 5+1-

Täällä on nyt menossa yk6. Pillerit jätin pois jo elokuussa 06, mutta aluksi heitti kierrot aivan miten sattuu. Nyt pikku hiljaa näyttäis alkavan tasottumaan...
Toivotaan ettei sinun tarvi yhtä pitkään kärsiä noista pitkistä kierroista, vaan että tärppi olis jo käyny :) .<br><br>

Itse lopetin ko. pillerit reilu pari viikkoa sitten ja seuraavana päivänä tuli menkan tapaiset, siis kivut kovat ja vuotoa kuitenkin vain hyvin niukasti, ikään kuin olisivat olleet alkamassa muutaman päivän, mutta ei sitten kunnolla kuitenkaan.

Minulla jäi noiden pillereiden kanssa menkat kokonaan ainakin 1,5 vuodeksi, en oikein pysynyt laskuissa, joten nyt todellakin jännään miten kierto tuosta yleensä lähtee tasaantumaan.
Saa nähdä koska tulee sitten "kunnon menkat".

Yhteistyössä