Cerazette minipillerit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Äitiliini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
aloin tuossa joulukuun alussa niitä syömään, mutta oon joutunu jättään ne pois ku menkat kesti kaks kuukautta ja lopulta tuli kohtutulehdus.seuraavana kokeilen novuringiä

\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.02.2005 klo 14:57 haisu2 kirjoitti:
aloin tuossa joulukuun alussa niitä syömään, mutta oon joutunu jättään ne pois ku menkat kesti kaks kuukautta ja lopulta tuli kohtutulehdus.seuraavana kokeilen novuringiä

Minulla taas päinvastoin, ainoastaan kahdet "oikeat" menkat ollut synnytyksen jälkeen....vuodot siis jääneet lähes kokonaan pois.

mä oon syönyt cerazette minipillereitä n. 1 kk. tiputteluvuotoa ei ole ollut eikä kuukautisia...

e-pillereistä sain pahan migreenin, siksi vaihdettiin näihin mutta migreeniä mulla on ollut pari kertaa näitten aloittamisen jälkeen...

mitään muita ongelmia ei ole ainakaan vielä ilmennyt :)

SUOSITTELEN! Olen käyttänyt noin pari vuotta. Muistaakseni pari kuukautta olisi ollut tiputtelua ja sen jälkeen ei ole kuukautisista ollut tietoakaan.Lääkärit vaan totesi, että ole tyytyväinen kun ei tarvitse menkoista kärsiä.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.02.2005 klo 14:57 haisu2 kirjoitti:

Minä alotin marrakuussa ja kun vuoto ei loppunut menin lääkäriin. Kohtutulehdus myös minulla ja jouduin lopettamaan cerazetet.

Aiemmin söin puoli vuotta ja sopivat mainiosti.

Mä ainakin kuvittelin näiden pillereiden olevan syynä raivokohtauksiini.. en ole siitä varma, mutta nyt ainakin mieli paljon korkeammalla! :D Kannattaa kokeilla.. sopiiko itselle!

Uusimmat

Yhteistyössä