cerazette-minipillereiden lopetus ja kuukautiset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja auringonkukka-75
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä muistelisin, että mulla alkoi menkat ihan ajallaan. Söin Cerazetteja tosin vaan kolme kuukautta. Ekan pari kk oli koko ajan pientä vuotoa sitten tuli menkat ja vuoto loppui sit seuraavista menkoista jo lopetinkin pillerit kun ne ei sopineet

Mulla loppui kuukautiset kuin seinään aloittaessani noi pillerit. Ja nyt lopetin pillerit. Kuinkahan kauan lopetuspäivästä pitäisi mennä siihen, kun kuukautisten pitäisi alkaa..?

Mä oon kans miettinyt tota hommaa. Söin 2 levyä cerazettea ja niiden aikana valuili ja tiputteli viikon, pari. Lopetin nuo pillerit enkä käytä tilalla mitään. Imetän. Oliskohan menkkojen pitänyt alkaa vai meneekö imetyksen piikkiin, ettei menkkoja näy. Tai sitten mä oon paksuna jotain +20 viikkoa :whistle: :D

Kiitos emma-elinda. Just tätä hain, että kauankohan se aika siinä on. Varmaan se riippuu ihmisestäkin, mutta antaa tuo luultavasti jotain suuntaa. Mulla on sellaista inhottavaa menkkajomotusta koko ajan ja lopetuksesta on nyt n. 2vk.

Alkuperäinen kirjoittaja auringonkukka-75:
Kiitos emma-elinda. Just tätä hain, että kauankohan se aika siinä on. Varmaan se riippuu ihmisestäkin, mutta antaa tuo luultavasti jotain suuntaa. Mulla on sellaista inhottavaa menkkajomotusta koko ajan ja lopetuksesta on nyt n. 2vk.

ole hyvä vaan. mulla kans menkkajomotusta lähes päivittäin mut ei ne sieltä sit viel tullu. =)

mitä järkee lopettaa pilsut jonkun parin kuukauden kuluttua aloittamisesta kun jo ohjeissakin sanotaan ja järjenkin mukaan ajateltuna se vie aikaa että kroppa tottuu uuteen ehkäsytapaan. tätä mä olen joskus ihmetellyt vaan.

Lopetin cerazettet vajaa viikko sitten keskusteltuani asiasta gynegologin kanssa. Gynegologi sanoi, että luultavasti kuukautiset alkavat ihan pian, mutta että ei tarvitse huolestua, vaikka menisi useampi kuukausi. Aika yksilöllistä siis ilmeisesti. :D

itsekki menkkoja odottelen,4 vuotta mercilon joka vei halut petipuuhiin ja vaihdoin cerazetten noin 1,5 kk sitten ja nyt 2 vko sit heitin laatan jossa oli 2 vkoo jälellä roskiin..vauvakuuetta olis ilmassa ja menkkoja ootellaan..hitsi ku alkais jo :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja pimpula82:
itsekki menkkoja odottelen,4 vuotta mercilon joka vei halut petipuuhiin ja vaihdoin cerazetten noin 1,5 kk sitten ja nyt 2 vko sit heitin laatan jossa oli 2 vkoo jälellä roskiin..vauvakuuetta olis ilmassa ja menkkoja ootellaan..hitsi ku alkais jo :laugh:

ei saa heittää lääkkeitä roskiin :ashamed:

Lopetin cerazettejen syömisen kohta jo 2 kk sitten, eikä kunnollisia menkkoja ole vieläkään tullut. Aika pian, oiskohan viikko, pillerien loppumisen jälkeen tuli tiputteluvuotoa viikon verran, mutta sen jälkeen ei mitään. Jomotusta vatsassa on ollut muutamankin kerran, mutta vielä odotellaan... tai sitten huomaan olevani raskaana kun synnytys käynnistyy :laugh:

Minä olen lopettanut Cerazettet 2kk sitten koska yritetään toista lasta. Aloitin pilsut jälkitarkastuksen jälkeen huhtikuu alussa ja huhtikuun lopussa oli menkat (vähän normaaleja niukemmat). Sen jälkeen niitä ei ole näkynyt. Ei siis edelleenkään vaikka olen pillerit lopettanut jo 2kk sitten. Täytyy kohta vissiin lähteä käymään tarkastuksessa että onko tässä kaikki kunnossa. Menkkakipuja on kyllä ollut, eihän nyt ne voi tietenkään pois jäädä... Vai tekiskö taas raskaustestin... ; )

minä lopetin kyseiset pillerit heinäkuun 10 päivä eikä menkat ole vieläkään alkaneet et reipas 50 päivää jo menny.välillä ollu menkkamaisia kipuja mut eipä nuo ole alkaneet.toinen lapsi toiveissa mut saapa nähdä miten kauan menee ennnen kun edes raskaana.neuvolalääkäri vaan sanoi et odotellaan rauhassa.pari testiä olen tässsä jo tehny ja yks kaapissa taas odottaaa kun neuvolasta kehottivat taas tällä viikolla tekemään.tuntuu vaan niin pitkältä tämä aika kun ei tiedä millon alkaa.

Mulla lopetuksesta 38pv ja kauheet menkkakivut - ei vuotoa.
Tissit kipeet ja turvonneet.
Meil kans vähän yritystä päällä ja ottaa aivoon, kun ei ala menkat - ei voi laskea kp. :/

Lopetin Cerazetten syönnin kolmen vuoden jälkeen syyskuussa... Ensimmäiset menkat alkoivat kuuden viikon jälkeen, kesti 6 päivää, kuten ennen pillereiden aloittamistakin... Nyt toiset menkat ovat kestäneet jo 11 päivää.. Kierto oli ihan tavallisen mittainen, mutta menkat piiiitkät... Vuoto on ollu kyllä tosi vähäistä tiputtelua, mut meinaa mennä hermot...

Minä myös aloitin cerazette- pillereiden syönnin jälkitarkastuksen jälkeen ja menkkoja ei tullut puoleen vuoteen. Nyt sitten mulla on ollu kahdet n. viikon mittaiset menkat joiden välissä on ollu viikko. Mutta eihän siinä, tänään alko menkat taas, edellisistä on se viikko... Kolmas kerta siis todensanoo... Rupee pikkuhiljaa ottaa päähän.

minäkin lopetin kyseessä olevat pillerit heti menkkojen jälkeen,hyvin tuli menkat ja kesti 5 päivää kuten ennenkin ei oo ollut mitää vuotoja noitte syönnin aikaan mulla, ja söin niitä kaks liuskaa ainakin mut sit lopetin kun tuli kauhee vauvakuume ja on vielläkin ja koitamme mieheni kans kovasti toista pikkuista,jospa se sieltä nyt tulisi kun ei ole ehkäsyy..

Pitäisi kysellä näistä pillereistä. Jouduin lopettamaan pilsut ongelmallisien oireiden takia vain vähän aikaa niitä käytettyäni ja lääkärin suosituksesta. Lopetuksen jälkeen (josta on suhteellisen vähän aikaa ja kuukautiset edellisestä kerrasta vasta reilun viikon myöhässä, mikä kuitenki outoa yleensä päiväntarkan kierron takia?) alkoi heti kuukautiset ja ne kestivät normaalisti viikon, sen jälkeen ei ole kuulunut mitään, missähän vika? Vauva ei olisi vielä suunnitteilla kuitenkaan!

Yhteistyössä