Cerazette ja vuodot

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hellu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

hellu

Jäsen
05.09.2004
201
0
16
Aloitin kyseiset pillerit tässä jokin aika sitten. Pari viikkoa aloituksen jälkeen alkoi vuoto (ei mikään iso, että ns. yksi side päivässä riittää, pyyhkiessä tulee enemmän) ja sitä on nyt sitten kestänyt jo kaksi viikkoa joka päivä. Lopetanko pillerit vai jatkan niiden syömistä vielä? Eli loppuuko vuoto kun kroppa ns. tottuu pillereihin? Kuinka kauan vielä kannattaa jatkaa syömistä, jos vuoto ei vaan ota loppuakseen?

Kohtalon tovereita?

Mä söin kyseisiä pillereitä kuopuksen syntymän jälkeen reilu vuoden. Menkkoja ei näkynyt yli vuoteen, sitten alkoivat ja kestivät kaksi viikkoa. Seuraavat tulivat kahden kuukauden päästä ja kestivät 1½kk... Siihen loppui meikäläisen Cerazeten syönti :/

Mullekin lääkäri suositteli, että ainakin 3-6 kk kannattaa kokeilla.
Ensin meni neljä viikkoa ilman vuotoja, mutta nyt on ollut vuotoa 5 päivää. Vähän jännittää, että jatkuuko viikkoja vai loppuuko mahdollisesti muutaman päivän päästä.
Nytkin kuitenkin vuoto ollut vähäistä.

Mä taidan nyt vielä tulevan viikon syödä pillereitä, jos sitten ei ala vuoto loppua, niin jatkan niitä sitten joskus myöhemmin uudelleen. Ei ole meinaan kivaa, kun ei vauvauintiinkaan nyt sitten pääse lainkaan :(

Mulla vuoto kestää 1vko ja puoltoista sit tiputtelua päälle. Vuoden olen katellu tätä touhua ja soitin alku viikosta lekuriin että nyt loppu leikkiminen näitten kanssa. Toisille sopii tosi hyvin, kaverilta jäi menkat pois kokonaan. Yksilöllistä.

Aloitin pillerit marraskuussa. söin niitä 2 viikkoa ja sitten alkoi vuoto joka kesti 3 viikkoa. Viikon päästä taas alkoi vuoto joka kesti 2 viikkoa.. Nyt onkin sit mennyt jo pisemmän aikaa, ettei ole kuulunut. nyt kauhulla odotan, että koska alkaa taas ja kauan kestää.. Mutta jos ei ala tasaantumaan, niin sitten kyllä vaihdan merkkiä.. Olen aina syönyt pillereitä noin 7 vuotta ja kolmea eri merkkiä ja kaikki ovat sopineet...

Hei!
Minulta poistettiin hormonikierukka ja vaihdettiin ko. pillerit ehkäisyksi.
No, lopetin nekin kuitenkin viime keskiviikkona, toiveissa olisi "pikkukakkonen". Tässä on nyt vain semmoinen ongelma, että menkat ei ole vieläkään alkanut.
Sillon kun kierukka poistettiin, lääkäri sanoi, että alottaa pillerit ensimmäisenä vuotopäivänä. Vuoto alko kahden päivän päästä. Pakkausselosteesta luin kuitenkin myöhemmin, että ne olisi pitänyt alottaa jo poistopäivänä.
Olenko minä nyt sitten jo raskaana? Ei ole pienintäkään tuntemusta, että menkat alkais.. Rinnat on todella arat, mutta sekin voi johtua pillereistä.
Kai se pitää testi käydä ostamassa, jos ei parin päivän sisällä menkkoja kuulu?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.02.2007 klo 14:26 Dite kirjoitti:
Hei!
Minulta poistettiin hormonikierukka ja vaihdettiin ko. pillerit ehkäisyksi.
No, lopetin nekin kuitenkin viime keskiviikkona, toiveissa olisi "pikkukakkonen". Tässä on nyt vain semmoinen ongelma, että menkat ei ole vieläkään alkanut.
Sillon kun kierukka poistettiin, lääkäri sanoi, että alottaa pillerit ensimmäisenä vuotopäivänä. Vuoto alko kahden päivän päästä. Pakkausselosteesta luin kuitenkin myöhemmin, että ne olisi pitänyt alottaa jo poistopäivänä.
Olenko minä nyt sitten jo raskaana? Ei ole pienintäkään tuntemusta, että menkat alkais.. Rinnat on todella arat, mutta sekin voi johtua pillereistä.
Kai se pitää testi käydä ostamassa, jos ei parin päivän sisällä menkkoja kuulu?
Ja siis söin pillereitä vain yhden liuskan.

Yhteistyössä