Cerazette ja raskaus?

  • Viestiketjun aloittaja Hanna
  • Ensimmäinen viesti
Hanna
Elikkä syön säännöllisesti ky pillereitä mutta kuukautiset jääneet kokonaan pois.Syönyt niitä nyt 10kk.Nyt kuitenki alkanut kuvotus.Onko mahdollista että olen raskaana.Onko kokemusta???Kiitos vastauksista:)
 
No ne menkat voi jäädä pois noiden kanssa vasta vuoden syömisen kuluttuakin, ja näemmä ne ovat tehneet sun hormonitoiminnallesi jotain isompaa muutosta nyt pitkän ajan kuluessa (koska menkat jäi) - ja se tekee sitä pahoinvointiakin se muutos(helvetillistäkin välillä).
 
vieras
Mä kuulin, että näitä Cerazette-vahinkoja on enempikin, kun sitä hormonia on vähempi kun normaaleissa pillereissä. Että tosi tarkkaan pitäisi ottaa samaan aikaan tai voi se ehkäisyteho laskea...
 
Mä söin mini-pills merkkisiä pillereitä ja aivan säännöllisesti ym. mutta raskaaksi tulin :heart: Ja epäilyt heräs myös tuosta pahoinvoinnista. Eli suosittelen käymään apteekissa hakeen testin..
muoks. ja nyt olen kuullut jälkeenpäin, että moni nainen tullut näillä raskaaksi koska sisältävät niin vähän hormonia verrattuna e-pillereihin.
 
mintzu86
moi mullakin on nyt tullut näistä pillereistä kuvotus olotila ja sellane tunne että oisin taas raskana,kun yölläki pitää vessas käydä ja oksennus on tullut jo kurkkuun asti monta kertaa mut ei ylös asti...aijon tehhä testin jos oon nii pitänee sit neuvolaan soitella..
 
mia
Alkuperäinen kirjoittaja mammuska:
Mä söin mini-pills merkkisiä pillereitä ja aivan säännöllisesti ym. mutta raskaaksi tulin :heart: Ja epäilyt heräs myös tuosta pahoinvoinnista. Eli suosittelen käymään apteekissa hakeen testin..
muoks. ja nyt olen kuullut jälkeenpäin, että moni nainen tullut näillä raskaaksi koska sisältävät niin vähän hormonia verrattuna e-pillereihin.
Auts.. Mä syön just samoja pillereitä. Kuinka heti huomasit raskauden?
 
mintzu86
moi joo no sit mun pitää tännää käydä ostaa apteekista testi ja tos kohta puoliin on hammaslääkäri aika pelottaa iiikss mut onneks on tuttu lääkäri ja mulle tulee mun mies mukaan ja meijä vuoden ikänen prinsessa neitimme mun tueksi.ei tartte yksin olla kidutuksessa...
 
"Tiina"
Olen syönyt cerazettea maaliskuusta 2010 asti, menkat oli viimeeks 5kk sitten ja välillä on vähän etova olo. Tossa kuukaus sitten oli semmosta aikaa, että piti koko ajan käyä pissalla ja nälkäkin vähän oli. Mutta sitte kaikki oireet men ohi ja nyt taas ihan normaalia elämää, tosin ei menkkoja vieläkää ja joka päivä pillerin otan. Joten mikäköhän voisi olla ?
 

Yhteistyössä