Cerazette ja menkat..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja O.o
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

O.o

Vieras
Onko teillä jääny menkat kokonaan pois cerazette-pillereiden kanssa? Kolmas liuska menossa ja kahden ensimmäisen aikana vuotoo tuli muutaman viikon välein.. Nyt ei oo kuulunu mitään, vaikka oireet viittailiskin siihen että menkat olis alkamassa. Vainoharhasuus iskee kohta, ellei mitään rupee kuuluun, vaikka kaikki pillerit oon muistanu napsia ajallaan.

Käytetty alkuvuodesta alkaen ja yhdet "menkat" tulleet (viikko pikkuhousunsuojalla). Kierto ehkä n. 10 viikkoa, jokohan kohta tulisivat taas.. En ole kuitenkaan alkanut vainoharhaiseksi.

Olen syönyt noita nyt 1½ kuukautta, ekat menkat (alotin niiden ekana päivänä) kestivät vähän tavallista pidempään (n. 8 vrk) ja toiset alkoivat 27 päivän päästä, ovat kestäneet nyt 16 päivää. Tai no, voi kai laskea, että ensin vuosi 8 päivää, sit pari päivää ei oikein mitään, jonka jälkeen ensin vähän vuotoa ja sit ihan kunnolla taas. Oon ymmärtänyt, että noiden kanssa vuodot voi aluksi varsinkin mennä vähän miten sattuu, mut on tää nyt aikamoista.
Välillä kun tuntuu, että ehkäisyn teho perustuu siihen et koko ajan on menkat eikä voi harrastaa seksiä tai sit on niin kiukkuinen että mies pysyy mahdollisimman kaukana xD

Mulle määrättiin noi sen takia kun migreeniä on, mut eipä sekään ole helpottanut, pahentunut melkeinpä vain. Mites muilla?

Vuodoton on mennyt vuodottomaksi.. Tai en tarvinnut viimeksi edes pikkuhousunsuojaa, mutta ehkäpä mulla jonkinlaiset kuukautiset oli kun oikein tarkkaan katsoi (veriviiru housuissa)

Migreeni (aurallinen, ilman särkyä, eli vain näköhäiriöitä) on pysynyt poissa, vaikkei se kovin usein muutenkaan vaivannut.

Yhteistyössä