cerazette ja menkat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja dosmi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja dosmi:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Pakkausselostettahan ei tietenkään kannata lukea...

juu, siellähän se vastaus onkin :headwall:

taitaahan siellä lukea, että kuukautisten poisjääminen on suht yleistä kun syö noita pillereitä :)
ole vaan iloinen, että ei tarvitse "kärsiä" menkoista usein :)

Alkuperäinen kirjoittaja endie:
Alkuperäinen kirjoittaja dosmi:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Pakkausselostettahan ei tietenkään kannata lukea...

juu, siellähän se vastaus onkin :headwall:

taitaahan siellä lukea, että kuukautisten poisjääminen on suht yleistä kun syö noita pillereitä :)
ole vaan iloinen, että ei tarvitse "kärsiä" menkoista usein :)

no joo, mut en sit ihan tuplanakaan halua.

juuh.eihän se kivaa ole jos sit on menkat 24/7 lopulta - kuten mulla kävi noiden pilsujen kanssa aikanaan.
ensin ne oli sopivat ja hyvät useamman vuoden,ei ollut kuukautisia lainkaan,mut sit ne olikin "kokoajan". vaihdoin pois ne.
nyt taas olen syönyt vajaat 2v noita cerazetteja ja taas ovat ihan loistavat, ei mitään "ongelmia" - saa nähdä kauan tätä iloa nyt kestää :)

Alkuperäinen kirjoittaja endie:
juuh.eihän se kivaa ole jos sit on menkat 24/7 lopulta - kuten mulla kävi noiden pilsujen kanssa aikanaan.
ensin ne oli sopivat ja hyvät useamman vuoden,ei ollut kuukautisia lainkaan,mut sit ne olikin "kokoajan". vaihdoin pois ne.
nyt taas olen syönyt vajaat 2v noita cerazetteja ja taas ovat ihan loistavat, ei mitään "ongelmia" - saa nähdä kauan tätä iloa nyt kestää :)

mäkin sain reilu pari vuotta nauttia ja olla ilman =) joten silläkään tää ei mukavaa ole, pitänee odotella ja miettiä sit jatkoa.
kiitos :)