Cerazeten aloittaminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

taustalla

Aktiivinen jäsen
19.05.2004
63 720
9
36
Synnytyksestä on kulunut kohta 10kk. Jälkitarkastuksessa lääkäri määräsi cerazetet, mutta se alottaminen vaan jotenkin aina jäi. Käytettiin kondomia ehkäisynä. Nyt alko 3 kuukautiset synnytyksen jälkeen, ja aatelin alottaa ne nyt. Imetän vieläkin. Olen menossa elokuussa naimisiin ja olia kiva kun tietäis et onko sillon kuukautisten aika, et lopettaako nää kuukautisvuodon minimiin? Jos en imettäis niin söisin kyllä yhdistelmiä, mutta haluisin imettää neitiä ainakin 1v asti. Osaisko kukaan auttaa???

Minulla ainakin vuodot on jääneet lähes kokonaan pois. Aloitin jälkitarkastuksen jälkeen, ennen kuukautisten alkamista. Tyttö nyt 2 vuotta. Eka jonkinlainen vuoto tuli tytön ollessa n. 1 1/2-vuotias.

Suosittelisin kyllä kovaa kyytiä aloittamaan, niin mahdolliset alkuvaiheen tiputtelut jota toisilla tulee, ehtisivät jäädä pois.

Ainahan voit käytön lopettaa jos eivät jostain syystä sovikkaan ;)

Minulla synnytyksen jälkeen ekat kuukautiset tulivat kun vauva oli 9kk, silloin aloitin pillereiden syömisen. Nyt olen syönyt vasta 2 levyllistä mutta vaihdoin ne ehkäisyrenkaaseen. Koskaan aikaisemmin ei kuukautiseni ole olleet näin sekaisin, voi kestää jopa 2vk ja muutaman päivän tauon jälkeen alkaa taas. Hoitaja sanoi että näillä pillereillä se on yleistä (välivuodot). lisäksi kuukautiskivut olivat kovat ja migreeniä usein.

Yhteistyössä