CDON.com "Maksa syksyllä"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Itse siis tilasin kyseiseltä sivustolta tuolla "maksa syksyllä" vaihtoehdolla. Aikaa varmaan jo pari kuukautta mutta laskua ei näy tulleen? vaikka eräpäivä pitäis olla laskussa 30.9. Ihmetyttää. Onko kellään kokemuksia tuosta??

Varmaan lähettävät sulle suoraan ulosoton kautta kirjeen ja merkinnät luottorekisteriin. :D :D

Alkuperäinen lasku on varmaankin vain "hukkunut" matkalla sinulle, joten vastuu on sinun. :P

Mulla on ainakin kaikki cdon.com laskut ollu siinä paketissa mukana missä tuotteetkin. Katoitko läpi kaikki sen paketin lappuset. Ottaisin nyt pikimmiten yhteyttä asiakaspalveluun, että josko sitä kautta saisit tilinumeron ja viitenumeron.

Jep olen katsonut ne paperit läpite kaikki, muistaakseni tuolla sivuillakin luki että lasku lähetetään myöhemmin.

Olen ottanut yhteyttä asiakaspalveluun, luultavasti 24h sisällä tulee vastauksia, jospa tämä tästä selviäis ja sais vaikka uuden laskun :)

Sain vastauksen jo asiaan, lasku oli lähetetty perjantaina jolloin sen pitäisi tällä viikolla saapua. eivätpä kovin aikaisessa olleet, sai jo vähän aikaa odotella ja ihmetellä laskun perään. :)

Yhteistyössä