catalogilla puolesta puolet ale :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja A shadieeyah
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

A shadieeyah

Vieras
elikkäs niistä halvoista hinnoista vielä puolet pois :)

http://www.catalog.fi löytöjä tekemään :)

176050 on alenumero mutta sen saa painamalla sitä aktivoi ale tästä punaista merkkiä

Alkuperäinen kirjoittaja TuiKKu:
Oliks siinä jotain minimi ostorajaa?

sillain kai et ku se normi minimi ostoraja on 25e et alejen jälkeen ois se hinta eli käytännöllisesti kattoen 50eurolla

mamba..mie löysin paitoja mut en housuja..pirskuta..

Alkuperäinen kirjoittaja vihreemamba:
mä oisin löytänyt tytölle yhen paidan ja mulle kengät mut se ei riitä :( taidan säästää nekin rahat sitten

juu se on tuurin kauppaa et löytää tuolta mut sit ku löytää ni avot..yhet housut ois mutta...oisko ne sit kuitenkaan sopivat... *miettii*

Alkuperäinen kirjoittaja KaksiKertaaPienempi:
Onko se siis jo tuo valmiina oleva hinta se lopullinen vai tuleeko siitä sitten se puolet pois vielä?

siitä tulee vielä puolet ja oikeasti tulee kun testasin kassavaiheeseen, mutta siihen ei sitten voi ostaa ellokselta vaatteita vaan pittää koko tilauksen olla catalogilta että alennus tulee voimaan..

harmaa tuhlari :whistle: sitä sattuu :laugh: ite piti jättää tilaamatta kun ei housuja löytyny..ei viitti paria pelkkää paitaa tilata

Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
siitä tulee vielä puolet ja oikeasti tulee kun testasin kassavaiheeseen, mutta siihen ei sitten voi ostaa ellokselta vaatteita vaan pittää koko tilauksen olla catalogilta että alennus tulee voimaan..

harmaa tuhlari :whistle: sitä sattuu :laugh: ite piti jättää tilaamatta kun ei housuja löytyny..ei viitti paria pelkkää paitaa tilata

Ja kyllä tuolta mulle näyttää löytyvän :D Isot kiitokset sulle :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja moih vaa:
niin just kiitokset, napisee.. taas meni rahaa, mutta pakko oli ostaa kun halvalla sai! brion puujunaratakin vaan 10,50e!!!!!

wau :) no ei oo hinnalla pilattu :)

kkp: mulla on noi :ashamed: housut ongelma..ku jos pebasta mahtuu niin vyötäröstä meinaa hukkua.. :ashamed: mut kyl siel kivoja ois ollu

Alkuperäinen kirjoittaja tilasin:
jos on maksutapa käteinen niin milloin maksetaan? postissa? vai?

Tulee silloin postiennakolla, mä otan aina tilille. Jos tarttee palauttaa niin ei tartte odotella rahoja takaisin maksaa sitten vain ne mitä ottikin ja kun kerralla maksaa ei mee korkoa

Alkuperäinen kirjoittaja sivle:
Onko muille tullut 0euron tuotteita? kassalle kun menin niin puolet vaatteista oli ilmaisia... yli 200 euron ostot oli 50euroa...

Ne on loppu (siellä tuotteen vieressä lukee Posti, loppu) eli niitä et saa

Yhteistyössä