catalogilla puolesta puolet ale :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja A shadieeyah
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mites ku kassalla siinä ekassa vaiheessa lukee et kaikkea tilattua on varastossa, sit ku se menee kakkosvaiheeseen ni osa onkin loppu :o mistämä saisin tietää et onko niitä vai ei :( miks niitä tarjotaan siel sivuilla jos niitä ei olekka?

Alkuperäinen kirjoittaja olava:
Mites ku kassalla siinä ekassa vaiheessa lukee et kaikkea tilattua on varastossa, sit ku se menee kakkosvaiheeseen ni osa onkin loppu :o mistämä saisin tietää et onko niitä vai ei :( miks niitä tarjotaan siel sivuilla jos niitä ei olekka?

Kuten tästäkin ketjusta voit päätellä siellä on ruuhkaa, eli joku tuote voi loppua kesken sun shoppailun (se joka ensin kassalle ehtii niin sen saa) ellokselta kerran kyselin niin heidän järjestelmässää tuote on tilattavissa niin kauan kunnes sitä ei ole hyväksytty, vaikka se ainoa olisi sun ostoskorissa niin se voi olla myös kymmenellä muulla :)

Tietääkö kukaan minkä kokoisia vaatteet ovat eli onko 30/32 XS kuinka pieni ja taas S eli 34/36 kuinka suuri? Minulla normaalisti tuo 34/36 niin onko se reilu sellainen vai pieni? Liekkö kukaan edes ymmärsi mitä ajan takaa..... :D

Pari kivaa vaatetta oli jo loppu, harmi että ehdin jo luulla saavani niitä. Mutta 50e meni rahaa, sain kylläkin tilattua monen monta vaatetta. Toivottavasti tuo laskukin onnistuu, on nimittäin ensimmäinen kerta kun tilaan tuolta.

Mitä kaikkea tilailitte? Onko hyväksi koettuja vaatteita?

pitääkö tuo 25e tulla niillä alesta ale-hinnoilla eli 50e periaatteessa vai niillä mitkä hinnat on ennen kassalle menoa? auttakaa joku kun en ole koskaan ennen tilannut!

Alkuperäinen kirjoittaja ja:
pitääkö tuo 25e tulla niillä alesta ale-hinnoilla eli 50e periaatteessa vai niillä mitkä hinnat on ennen kassalle menoa? auttakaa joku kun en ole koskaan ennen tilannut!

kun ostat 50 ?, jos olet lisännyt se ale-koodin niin se muuttuu 25 ? sitten siel loppuvaiheessa tilausta.

Alkuperäinen kirjoittaja shoppaaja:
Tietääkö kukaan minkä kokoisia vaatteet ovat eli onko 30/32 XS kuinka pieni ja taas S eli 34/36 kuinka suuri? Minulla normaalisti tuo 34/36 niin onko se reilu sellainen vai pieni? Liekkö kukaan edes ymmärsi mitä ajan takaa..... :D

Itse olen normaalisti kokoa 30/32/XS mutta tuolta tilasin kokoa 34/36/S ja tuo koko oli sopiva silloin kun suoraan liikkeestä kävin ostamassa. Tosin osa S-koon tuotteista kutistu liian pieneksi ekassa pesussa. Pitänee nyt toivoa, ettei nuo kutistu mitkä nyt tilasin.

Alkuperäinen kirjoittaja muuten:
Jos nyt tilaa tolla 25e niin entä jos palauttaa eikä loppusummaksi sitten jääkään 25e niin voiko niin tehdä??

mittee sie mahat tarkottaa..voisitko hiukan täsmentää? siis että tilaat silleen et alennusten jälkeen loppusummaksi jää 25e? ja sitten kotona päätätkin palauttaa osan? pelkäätkö siis että ne laskuttaa sulta enemmän ?
ei ihan vaan sen verta mitä oot tilannu.

Alkuperäinen kirjoittaja KaksiKertaaPienempi:
Alkuperäinen kirjoittaja shoppaaja:

Itse olen normaalisti kokoa 30/32/XS mutta tuolta tilasin kokoa 34/36/S ja tuo koko oli sopiva silloin kun suoraan liikkeestä kävin ostamassa. Tosin osa S-koon tuotteista kutistu liian pieneksi ekassa pesussa. Pitänee nyt toivoa, ettei nuo kutistu mitkä nyt tilasin.

Voih... Minulla ei yleensä mene 32 mutta XS yleensä menee. Riippuu siis tuotteesta ja miten koot on laitettu. Melkein olisin sitten saanut tilata 36/38 tuotteen jos kutistuukin vielä? Vaikeeta kun ei voi sovittaa!

Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
Jos nyt tilaa tolla 25e niin entä jos palauttaa eikä loppusummaksi sitten jääkään 25e niin voiko niin tehdä??

mittee sie mahat tarkottaa..voisitko hiukan täsmentää? siis että tilaat silleen et alennusten jälkeen loppusummaksi jää 25e? ja sitten kotona päätätkin palauttaa osan? pelkäätkö siis että ne laskuttaa sulta enemmän ?

Niin tavallaan että "raukeaako" kauppa jos nyt tilaan vaan sillä 25e ja palautanki osan jos eivät ole hyviä niin saanko silti alen samalla tavalla että alesta ale? Sori en osaa selittää! Kiitos kuitenkin!

Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:

Niin tavallaan että "raukeaako" kauppa jos nyt tilaan vaan sillä 25e ja palautanki osan jos eivät ole hyviä niin saanko silti alen samalla tavalla että alesta ale? Sori en osaa selittää! Kiitos kuitenkin!

siis ei se kauppa raukee että ei pätkähä korkeemmat hinnat sen takia että palauttaisit osan alen aikana tilaamista.
Saat sie silti pitää ne vaatteet mitkä päätät pitää ja vaan palautat ne mitkä palautat.

Yhteistyössä