Carena-kuomurattaat vs.Simo kuomurattaat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -Papana-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Suosittelen simoja, meillä carenan osta ovat hajonneet pakkasessa kahdesti ja ilmakumi tyhjentynyt yhesti :kieh:
tosi huonot pelit.... nitis myös, on myös raskaat.
Simot oli kaupassa ainakin paljon vakaammat... =)

Laita googleen haku Carena ja lue sieltä sellainen kun lehditötiedoite oisko ollu neljäs hakutulos.....ei kuulostanut hyvältä. Muuten ei itsellä tai tutuilla ole kokemusta Carena-merkistä, eikä Simosta.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.04.2005 klo 19:49 Tiina kirjoitti:
Laita googleen haku Carena ja lue sieltä sellainen kun lehditötiedoite oisko ollu neljäs hakutulos.....ei kuulostanut hyvältä. Muuten ei itsellä tai tutuilla ole kokemusta Carena-merkistä, eikä Simosta.

Mä jututin myyjiä silloin kun toi juttu oli lehdessä eikä sitä Carenan mallia edes tuoda Suomeen jossa sitä vikaa oli. Sitä mallia ei kannata siis pelätä koska sitä ei myydä täällä ollenkaan. Ja samaises testissä huomautuksia sai myös Emmaljunga, Ora ja Lastentarvikkeen maahantuoma Emma-merkki. Brio ja Teutonia eivät saaneet yhtään huomautusta.
Mut käsitttääkseni toi Carena samoin kuin se Emma on molemmat Kiina/Taiwan-tuotantoa joten en odottais kauheen korkeeta laatua. Työkaverin perheellä on SimoBertini-merkkiset, tarkoitatkohan Simolla samaa...? Ne vaikuttaa musta ihan pätevältä peliltä.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.04.2005 klo 20:14 Pasi kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.04.2005 klo 19:49 Tiina kirjoitti:

Mä jututin myyjiä silloin kun toi juttu oli lehdessä eikä sitä Carenan mallia edes tuoda Suomeen jossa sitä vikaa oli. Sitä mallia ei kannata siis pelätä koska sitä ei myydä täällä ollenkaan. Ja samaises testissä huomautuksia sai myös Emmaljunga, Ora ja Lastentarvikkeen maahantuoma Emma-merkki. Brio ja Teutonia eivät saaneet yhtään huomautusta.
Mut käsitttääkseni toi Carena samoin kuin se Emma on molemmat Kiina/Taiwan-tuotantoa joten en odottais kauheen korkeeta laatua. Työkaverin perheellä on SimoBertini-merkkiset, tarkoitatkohan Simolla samaa...? Ne vaikuttaa musta ihan pätevältä peliltä.

¨Simo on sama kuin SimoBertini =)

Tiina: Turvallisuus-puutteisiin liittyi kaikkien merkkien kohdalla huomautukset, muistaakseni Emmaljungassa oli kyse jarruista. Mä tulostin sen kyllä silloin, täytyy kattoa löytyykö paperilta. Teidän naisten kannattaakin olla tarkkana kun naisille ei näköjään kerrota yhtä hyvin noista teknisistä ominaisuuksista. Meillä ainakaan emäntä osannut niitä kysellä ja vedettiin kuin pässiä narussa. Kyllä meikäläisen läsnäolo selvästi vaikutti seuraavalla kerralla juttuihin.
Mut luulis kyllä että Emmaljungakin ois korjannu sen puutteen kun se juttu sai sillon niin paljo julkisuutta. Mut kannattaa tosiaan noi turvallisuusjutut miettiä tarkasti.

Meillä oli Carenat ja niistä meni runko poikki lapsen istuessa kyydissä! Oli uutena ostetut, asiallisesti pidetyt ja sillä hetkellä n.vuoden vanhat! Että itse en ostais ikinä enää mitään kiinassa valmistettuja rattaita/vaunuja!

Kiitos vastaajille, oli hyvinkin suuntaa-antavia vastauksia. Mutta lisätäänpä soppaan vielä Emma- ja abc-merkkiset rattaat! Olisiko kommentteja,mielipiteitä näistä? :wave:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.04.2005 klo 22:08 -Papana- kirjoitti:
Kiitos vastaajille, oli hyvinkin suuntaa-antavia vastauksia. Mutta lisätäänpä soppaan vielä Emma- ja abc-merkkiset rattaat! Olisiko kommentteja,mielipiteitä näistä? :wave:
emmat on aika raskaat työntää, istuinosa on aika lyhyt jä kuomun kiinnitys hepponen. Renkaat on kestävät, aisa erikoinen =)
aisasta vielä sen verran että se on aika jännä pidellä kädessä ;)
mutta hintaan nähden iha ok!

Kahdet ABC-matkarattaat hajosi heti kun pääsin liikkeestä ulos.. Merkki vaihtui Carena Joggereihin eli kolmepyöräisiin. Hyvin ovat toimineet, vaikkakin vasta pari kuukautta käytössä olleet. Selkänojan saa aivan makuuasentoon. Hinnaltaa sopivat mun kukkaroon, maksoin niistä 139e.

Meillä on Carenat ja itse olen ollut tyytyväinen.
Tietenkin jotain moittimista on.
Esim. Kun työnnät lasta kasvot tulo suuntaan niin raskaat.
Ja kun työnnät lasta kasvot meno suuntaan niin PALJON kevyemmät.

Muuta valittamista ei minulla niistä ole.

Ainakaan vielä!!!

Yhteistyössä