Carena Double Swing kaksostenrattaat

vieras
DOUBLE WAVE
TARJOUS!

Hinta sisältää pehmeän kantokopan!

Oletko etsinyt kaksostenrattaita, jotka tuntuvat yhtä näppäriltä kuin tavalliset rattaat? Nyt löysit sellaiset. Double Wave-rattaat ovat BRIOn tämän vuoden uutuus. Nämä sisarusrattaat ovat uskomattoman kevyet, joten niitä on helppo työntää, vaikka kuormassa olisi ruokakassejakin. Erikseen säädettävien selkänojien ja jalkatukien ansiosta vauvasi voi nukkua päiväuniaan samalla kun isompi lapsi istuu mukavasti vieressä. Double Wave -rattaat ovat tukevat, kukutusta kestävät ja kevyet työntää - miellyttävä uutuus koko perheelle!

http://www.citybaby.fi/kauppa/index.php?action=showProductDetail&tuoteId=247
 
Sain rattaat viikko sitten. Hyviltä tuntuvat, varsinkin kaupoissa ovat tosi näppärät työntää, kun eturenkaat kääntyvät. Aika korkeat ovat, hyvin mahtuu 2,5v niissä istumaan ja nukkumaan. Jalkatukia ei saa ylös, mutta vähän isommankin lapsen jalat ovat ihan hyvässä asennossa nukkuessa. Tuota kantokoppaa meillä ei ole, kun vauva on jo 9kk. Meillä vauva on makuupussissa, jossa on aukot 5-pistevöille. Voin kyllä suositella rattaita =) Ainut miinus on, että pyörät alkoivat heti nitisemään, mutta sain sen öljyämällä loppumaan.
 
Mimi
Hei. Sisältyikö näihin rattaisiin jalkapeitto? oon yrittäny kattoa mutta minun käsittääkseni näihin ei ole jalkapeittoa saatavilla,vai? minä myös mietin näiden hankintaa.. Entä miltä näissä kuomut tuntuu,onko sellaiset kuin useimmissa matkarattaissa että tuntuu heti olevan jonnekin päin vinossa? :) Pitääpä käydä liikkeessä testaamassa näitä jos nyt innostutaan näistä,ihmettelen ku hobbyhallissa on halvemmat ku liikkeissä vaikka yleensä on toisin päin :)
 
Vastaan kun meilläkin on nuo rattaat =)

Ei ole jalkapeittoa. Kuomut on mun mielestä oikein hyvät, ei vinksota ja pysyy napakasti paikoillaan!
Me laitettiin noihin kitiseviin takarenkaisiin vaseliinia. Oikein näppärät kärryt! Tykkään :wave:
 
Mimi
Alkuperäinen kirjoittaja emmamma:
Vastaan kun meilläkin on nuo rattaat =)

Ei ole jalkapeittoa. Kuomut on mun mielestä oikein hyvät, ei vinksota ja pysyy napakasti paikoillaan!
Me laitettiin noihin kitiseviin takarenkaisiin vaseliinia. Oikein näppärät kärryt! Tykkään :wave:
vielä sellaista kysyisin että saako tuota jalkatukea säädettyä kun joidenki liikeiden sivustoilla lukee että erikseen säädettävät kuomut,selkänojat ja jalkatuet :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mimi:
Alkuperäinen kirjoittaja emmamma:
Vastaan kun meilläkin on nuo rattaat =)

Ei ole jalkapeittoa. Kuomut on mun mielestä oikein hyvät, ei vinksota ja pysyy napakasti paikoillaan!
Me laitettiin noihin kitiseviin takarenkaisiin vaseliinia. Oikein näppärät kärryt! Tykkään :wave:
vielä sellaista kysyisin että saako tuota jalkatukea säädettyä kun joidenki liikeiden sivustoilla lukee että erikseen säädettävät kuomut,selkänojat ja jalkatuet :)
Jalkatukia ei voi säätää :/
 
Mimi
vielä sellaista että passaakohan näihin babywelt montreal twin s4:n jalkapeitto,onkohan tietoa?:)entä onko jollakin knatokoppaa näihin,millainen kiinnitys siinä?
Meillä brion kombi ykkösvaunut ni sopiskohan näistä kantokoppa niihin ja passaisko kiinnitys? Kiitos! :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mimi:
vielä sellaista että passaakohan näihin babywelt montreal twin s4:n jalkapeitto,onkohan tietoa?:)entä onko jollakin knatokoppaa näihin,millainen kiinnitys siinä?
Meillä brion kombi ykkösvaunut ni sopiskohan näistä kantokoppa niihin ja passaisko kiinnitys? Kiitos! :)
on kantokappo. Siinä on semmonen "naksautuskiinnitys", helppo =) Noista babyweltin jalkapeitoista en tiiä, mutta en usko että sopii. Ja tuo kantokoppa on niin kapea, että tuskin menee se brion koppa. Kiinnityskin on ihan erilainen.
 
kiinnostaa
Minäkin kyselen: Onko näissä minkäänlaista jousitusta? Miten kulkee muualla kuin tasaisella eli hiekkateillä ja lumessa/sohjossa (nyt kun saatiin tänne eteläänkin lopulta himppunen lunta :)

Saako näitä kasattuna säilytettyä näppärästi pystyasennossa, vai kaatuukohan ne?

Onko vaaraa että isommalla lapsella lipsahtaa jalka jalkatuelta renkaan väliin/eteen (käännyttäessä)?

Kiitos!
 
mimi
Hei! onko näissä työntöaisan korkeus todellakin 110cm? yksiltä sivuilta löysin tuon työntöaisan korkeuden ja minusta se on todella korkea,pitääköhän paikkaansa vai onkohan tuossa mitassa tullut joku virhe? :) itse olen 160cm pitkä niin tämä jää kyllä tosi korkealle jos on tuo oikea korkeus...
 
Mona
Meillä myös kyseiset rattaat ja mielestäni ovat todella hyvät! Kun koppa on työntäjään päin ja isompi katsoo eteenpäin, kuomut vaan alas niin ei pääse isompi tökkimään vauvaa =) Vauva saa nukkua ihan rauhassa isomman katsellessa maisemia. Meillä poika 2v7kk ja mahtuu todella hyvin kyytiin toppavaatteiden kera vaikkei ihan pienimmästä päästä olekaan.
Tosi kevyeet työntää ja kääntyvät helposti. Kopan kiinnitys myös melko helppo, tosin sen verran tiukka että en kyllä uskaltaisi alkaa koppaa irrottelemaan jos vauva kyydissä, sen verran sitä sain kiskoa...
Ainut miinus tähän asti ovat renkaat.... ensimmäisen kävelylenkin jälkeen renkaisiin oli painunut todella paljon hiekoitushiekkaa, oli hiukan ikävä työntää rattaat sisälle kun sai samalla kilon soraa ja lattiaan jäljet, näissä kun ei esim. eturenkaisiin saa rengassuojia. Renkaisiin jäi myös hirveät kolot niihin kohtiin,joihin kivet olivat uponneet. Muuten hyvät rattaat =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mona:
Ainut miinus tähän asti ovat renkaat.... ensimmäisen kävelylenkin jälkeen renkaisiin oli painunut todella paljon hiekoitushiekkaa, oli hiukan ikävä työntää rattaat sisälle kun sai samalla kilon soraa ja lattiaan jäljet, näissä kun ei esim. eturenkaisiin saa rengassuojia. Renkaisiin jäi myös hirveät kolot niihin kohtiin,joihin kivet olivat uponneet. Muuten hyvät rattaat =)
Kyseisille renkaille tämä kuuluu asiaan oli sitten merkki mikä tahansa, mutta se ei haittaa koska ovat puhkeamattomat.
 
Talvi
Sitä tässä vielä pohdin, kun meillä on carenan matkikset, joissa mielestäni työntäjällä ei ole tarpeeksi kävelytilaa eli työntöaisa on mielestäni liian lähellä vaunuja ja mun jalat osuu jarruun tms. Onko samaa ongelmaa vai voiko harppoa reippaasti pitkilläkin askeleilla osumatta vaunuihin?
 
Halikatti
Alkuperäinen kirjoittaja Mona:
Meillä myös kyseiset rattaat ja mielestäni ovat todella hyvät! Kun koppa on työntäjään päin ja isompi katsoo eteenpäin, kuomut vaan alas niin ei pääse isompi tökkimään vauvaa =) Vauva saa nukkua ihan rauhassa isomman katsellessa maisemia. Meillä poika 2v7kk ja mahtuu todella hyvin kyytiin toppavaatteiden kera vaikkei ihan pienimmästä päästä olekaan.
quote]

Hei!
Minua askarruttaa se, että jos aikoo käyttää näitä sisarusrattaina talvivauvan kanssa, niin kuinka hyvässä suojassa vauva on kopassaan? Esim. tuulelta?
Entä voiko tiukasta kiinnityksestä huolimatta ajatella, että kantaa vauvan kopassa ylös kotiin niin, ettei ota häntä välillä pois?
 
Talvi
Alkuperäinen kirjoittaja Talvi:
Sitä tässä vielä pohdin, kun meillä on carenan matkikset, joissa mielestäni työntäjällä ei ole tarpeeksi kävelytilaa eli työntöaisa on mielestäni liian lähellä vaunuja ja mun jalat osuu jarruun tms. Onko samaa ongelmaa vai voiko harppoa reippaasti pitkilläkin askeleilla osumatta vaunuihin?
Osaisikohan joku vastata tähän kysymykseen?
 
Tiina78
Minuakin alkoi kiinnostamaan, kun tulossa uusi vauva ja lapsilla ikäeroa 2v 4kk ja 3v 11kk. Tuo pienempi ei kuitenkaan kovin pitkiä matkoja jaksa itse kävellä niin kuin ei varmaan isompikaan ja asiointimatkat omalla kävelyvauhdilla ilman vaunuja +20min/suunta.

Eli tietääkö kukaan saako näiden perään vielä seisomalaudan ja minkälainen olisi käyttää?
 
Tiina78
Alkuperäinen kirjoittaja Talvi:
Sitä tässä vielä pohdin, kun meillä on carenan matkikset, joissa mielestäni työntäjällä ei ole tarpeeksi kävelytilaa eli työntöaisa on mielestäni liian lähellä vaunuja ja mun jalat osuu jarruun tms. Onko samaa ongelmaa vai voiko harppoa reippaasti pitkilläkin askeleilla osumatta vaunuihin?
Meillä oli aiemmin Carenan Twinshopperit (Twinbuggy) ja jos aisa on yhtään saman lainen ja siltä kuvassa näyttää, mutta käytäntö ehkä eri, niin minulla 181cm pituisella kyllä kävelytila riitti, mutta hölkällä en niiden kanssa käynyt.

 

Yhteistyössä