Canon eos 450D

Kokemuksia kyseisestä kamerasta kaipaisin. Kamera kiinostaisi paljon. Minkälainen kuvan laatu tulee ja etenkin minkälainen kuvan laatu on teetettynä? Vasaavistakin kameroista kokemuksia. Kiitos vastaajille.
 
Jos haluat kunnon harrastaja kameran niin suosittelen katsomaan Canon 40D järkkäriä. Itselläni on 450D edeltäjä Canonin eos 350D. Välissä taitaa olla vielä 400D. Minä olen ollut ihan tyytyväinen kuvanlaatuun 350D:ssä. Optiikka ratkaisee tietysi paljon. Mun mielestä tuo ihan loistava peli aloittelijalla ja peruskäyttäjälle. Nyt Canonin myös 1000D, joka ei huonolta kuulosta sekään.
 
jaasa
Alkuperäinen kirjoittaja Tumpe:
Kokemuksia kyseisestä kamerasta kaipaisin. Kamera kiinostaisi paljon. Minkälainen kuvan laatu tulee ja etenkin minkälainen kuvan laatu on teetettynä? Vasaavistakin kameroista kokemuksia. Kiitos vastaajille.
Itse kuvaan 350D:llä ja haaveilen 50d:stä. En kuvalaadun vuoksi vaan fiksumman rakenteisen rungon. Pykälän isommanssa kamerassa kaikki säätimet eli napit paremmin mietittyjä.

Jos ostat 450d:n niin osta samalla jokin korvaaja kit-linssille. Hilpeän hyvä ja halpa linssi on 50mm 1.8 canon. Alle satasen hintaa ja mageita kuvia.
 
Itse sain tämän kameran pari viikkoa sitten, ja erittäin hyvä kamera on, todella hyvälaatuisia kuvia saa. Ammattilaiselle kyllä suosittelisin pykälän parempia, eli 50D, jne :p Itselle kyllä kelpaa erittäin hyvin tämä Canon eos 450D, aloittelija kun vielä olen :D
 

Yhteistyössä