Canesten ja raskautuminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Osaako kukaan auttaa,tässä olis ongelma. Vauvaa yritellään ja just ovulaatio päällä ja tietty hiiva....:( Mietin et jos laitan tuon canesten puikon yöksi niin tappaako se siittiöt tms..? Vai onko parempi laittaa se vai olla laittamatta? siittiöiden kannalta? Gefilus tabletit aloitin myös. Kiitollinen olisin avusta:)

Alkuperäinen kirjoittaja tyyhtynen:
hiiva voi häiritä siittiöiden uimista. :/
tuota mietin myös...eli olisko parempi laittaa se canesten yöksi? Jos huomenna illalla vois sitte sekstata;) mietin vaan että tappaako se lääke sitte kaikki siittiöt...??

No tämä kierto on nyt hiivallinen.

Anteeksi mutta kuulostaa niin 'yrittämiseltä'. :ashamed:
MÄ en seksittelisi hiivan aikana, koska tartutan sillä myös miehen. Paino sanalla .

Ja mä olen aina saanut ohjeeksi laittaa hiivalääkkeet nimenomaan yön ajaksi vaikuttamaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
No tämä kierto on nyt hiivallinen.

Anteeksi mutta kuulostaa niin 'yrittämiseltä'. :ashamed:
MÄ en seksittelisi hiivan aikana, koska tartutan sillä myös miehen. Paino sanalla .

Ja mä olen aina saanut ohjeeksi laittaa hiivalääkkeet nimenomaan yön ajaksi vaikuttamaan.

Joo toivo kyllä lasten suhteen mennyt yli 5.v yritetty....Kyllä sitä seksiä on ihan tasaisesti läpi kierron,mutta ei vaan haluis että hiiva pilaa mahdollisuudet (jos niitä nyt on)....

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
En mä loukata tarkoittanut, anteeksi. Mutta jotenkin tuo teksti (tai se mikä siitä puuttui) sai mut sanomaan noin.

Toivotaan että tärppää, ellei nyt niin seuraavalla :hug:
kiitos :) tämä kierto oli vaan niin toiveikas kun ensimmäinen kierto 4kk:een,että vois raskautua kun lääkekuuri takana. Mutta toivotaan:)

Yhteistyössä