L
läski
Vieras
Itse ajattelin aloittaa tässä jahka saan soitettua ja varattua ajan tapaamiseen. Kokemuksia kaipailen, kertokaahan! Itsellä tavoitteena 15kg pois (vaikka pudotettavaa olisi varmasti lähemmäs 30kg)
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ?:Alkuperäinen kirjoittaja ?:Paljonkohan tuo lysti maksaa???
Kertokaas...?
Alkuperäinen kirjoittaja en katsonut hintaa:Alkuperäinen kirjoittaja ?:Alkuperäinen kirjoittaja ?:Paljonkohan tuo lysti maksaa???
Kertokaas...?
n.50e viikko,tais olla 55
Alkuperäinen kirjoittaja ?:Alkuperäinen kirjoittaja en katsonut hintaa:Alkuperäinen kirjoittaja ?:Alkuperäinen kirjoittaja ?:Paljonkohan tuo lysti maksaa???
Kertokaas...?
Herjee mitä rahastusta!!!
Alkuperäinen kirjoittaja hei:Alkuperäinen kirjoittaja ?:Alkuperäinen kirjoittaja en katsonut hintaa:Alkuperäinen kirjoittaja ?:Alkuperäinen kirjoittaja ?:Paljonkohan tuo lysti maksaa???
Kertokaas...?
Mutta joillain menee kevyesti tuo summa viikossa herkkuihin, tupakkaan tai baariin.
Alkuperäinen kirjoittaja Hui mikä hinta:Kamala hinta! Halvemmaksi tulee, kun liikkuu enemmän, kuin syö!
Alkuperäinen kirjoittaja ?:Alkuperäinen kirjoittaja hei:Alkuperäinen kirjoittaja ?:Alkuperäinen kirjoittaja en katsonut hintaa:Alkuperäinen kirjoittaja ?:Alkuperäinen kirjoittaja ?:Paljonkohan tuo lysti maksaa???
Kertokaas...?
Mutta joillain menee kevyesti tuo summa viikossa herkkuihin, tupakkaan tai baariin.
Minä olen läski ja todellakaan ei mene herkkuihin tuota summaa viikoittain... jooh
Alkuperäinen kirjoittaja hei:Alkuperäinen kirjoittaja ?:Alkuperäinen kirjoittaja en katsonut hintaa:Alkuperäinen kirjoittaja ?:Alkuperäinen kirjoittaja ?:Paljonkohan tuo lysti maksaa???
Kertokaas...?
mitä nää pussit sisältää ja mihin sitä konsulenttia tarvitaan??
Onko ne samanlaisia ku Nutriletit?