cambridge-kuuri, kokemuksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja läski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

läski

Vieras
Itse ajattelin aloittaa tässä jahka saan soitettua ja varattua ajan tapaamiseen. Kokemuksia kaipailen, kertokaahan! Itsellä tavoitteena 15kg pois (vaikka pudotettavaa olisi varmasti lähemmäs 30kg)

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Alkuperäinen kirjoittaja en katsonut hintaa:
Paljonkohan tuo lysti maksaa???

Kertokaas...?

n.50e viikko,tais olla 55

Herjee mitä rahastusta!!!

Mutta joillain menee kevyesti tuo summa viikossa herkkuihin, tupakkaan tai baariin.

Minä olen läski ja todellakaan ei mene herkkuihin tuota summaa viikoittain... jooh

Alkuperäinen kirjoittaja Hui mikä hinta:
Kamala hinta! Halvemmaksi tulee, kun liikkuu enemmän, kuin syö!

Musta ei olis ikinä ollut muuttamaan elämäntapoja,jos en olis eka saanut kiloja pois.
Sain motivaatiota siitä et kilot tippuu,ja jaksoi alkaa harrastamaan liikuntaakin.
Pakkohan niitä ruokailutottumuksia oli muuttaa sen 25kg pudotuksen jälkeen,ettei kilot olisi tulleet takaisin.
Tuo on vähä niinku ton kuurin tarkoitus,opetella pikkuhiljaa uusille tavoille.

Eikä ne vitamiinitkään ilmaisia ole.

Kertokaas...?

Mutta joillain menee kevyesti tuo summa viikossa herkkuihin, tupakkaan tai baariin.

Minä olen läski ja todellakaan ei mene herkkuihin tuota summaa viikoittain... jooh

Eihän se että olet läski tarkotakaan sitä että kaksin käsin kiskot herkkuja koko ajan. Mutta sellasiakin ihmisiä on.

Kertokaas...?

Toisaalta totta joo!

Mut jos siis ajattelee, että tämä maksaa 55e/viikko, niin monta kiloa sillä saa pois?? Riippuuko se siitä, että paljon tulee liikuttua? Jos nyt lähtis maksamaan tosta 220e niin saisko sillä 15kg pois?

Niin kauan kuin itse vain jaksaa ja pystyy. Mulla nyt viikko 7 menossa ja helposti menee vieläkin =) Ei mitään haluja yhdistelmäkuurille vielä. Painoa lähteny nyt yhteensä 11,5kg =) Jee, enää 8kg tavoitteeseen. Taitaa tulla ihana kesä minulle ?

3kuukautta voi olla pelkillä pusseilla...sen jälkeen pitää lisätä pikkuhiljaa ruokaa mukaan. itsellä nyt toinen päivä menossa ja voi tätä sokeririippuvuutta =( päätä särkee ja olo on aivan voimaton. nälkä ei kuitenkaan oo

Älkää hyvät ihmiset maksako siitä että laihdutatte. Rikastutatte vain muita. Painon pudotus on yksinkertaista, kun syö vähemmän ja kuluttaa enemmän. Ruokapäiväkirjaa pitämällä ja punnituksella selviää energiankulutus helposti jo kahdessa viikossa. Sen jälkeen - 500kcal päivässä alle kulutuksen ja paino alkaa tippumaan n 500g/ viikko. Kerran viikossa voi pitää herkkupäivänkin ja silti paino tippuu.

[QUOTE="Make";22187160]Älkää hyvät ihmiset maksako siitä että laihdutatte. Rikastutatte vain muita. Painon pudotus on yksinkertaista, kun syö vähemmän ja kuluttaa enemmän. Ruokapäiväkirjaa pitämällä ja punnituksella selviää energiankulutus helposti jo kahdessa viikossa. Sen jälkeen - 500kcal päivässä alle kulutuksen ja paino alkaa tippumaan n 500g/ viikko. Kerran viikossa voi pitää herkkupäivänkin ja silti paino tippuu.[/QUOTE]

Mua ei motivoi tuollanen.Jatkoin kertomallasi linjalla kun olisn saanut melkein kaikki ylimääräiset kilot tiputettua..

Moikka!!

Aivan loistava idea!! Yritin aina jollain konstilla. Mulla oli aloittaessa painoa 5.8.2010 78 kg pituutta 172cm.
Viime tiistaina eli 5.10.2010 painoin 65kg. Ja olen mennyt pelkillä pusseilla eli 3krt/ päivä..eipä ole nälkä vaivannut :)
Nyt olen syönyt yhden salaatti lounaan per päivä tälä viikolla. On ihanan kevyt olo.

Yhteistyössä