cambridge dieetistä kysymys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jansssu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jansssu

Vieras
oon menossa tällaiselle valmentajalle käymään ensi viikolla cambridge dieetin aloitusta varten. hän sanoi että aluksi siellä tehdään tällainen terveyskartoitus. hällä ei ollut hirveästi aikaa jutella siinä tialnteessa kun sovimme tästä tapaamisesta, osaako joku kertoa, mitä siellä kysytään ja tehdään?

Mittaa rasvaprosentin sillä vaa´alla ja kysyy paljonko aijot laihtua, näin ainakin silloin kuin itse kävin. Koin kuitenkin ettei ollut ihan terveellistä touhua ja jätin kokeilun jälkeen sikseen. Bisnestähän nuo pussikeitto hommat on. Kannattanee vielä miettiä.

olen miettinyt. lukenut paljon tuosta tietoa englanniksi, suomeksi ja saksaksi, turvallinen juttu tuntuu olevan jos perusterve ihminen sitä lähtee tekemään. itse olen perus terve mutta n. 20kg pitäisi saada pois.. ei ehkä halvinta hommaa joo, mutta tuloksia tulee nopeasti etc niin siitä maksan sen 50-70e viikossa mieluummin kuin pistän herkkuihin tai yritän itse näpertää aterioita missä olis samat ravintoarvot jne mutta sopivan vähän kaloreita.. :)

Yhteistyössä