Calluppi!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Mieti mennyttä vuotta. Mikä on ollut ihanin teko, minkä joku on sinulle tehnyt, antanut tai sanonut? Ylipäätänsäkin, mikä on ollut toiselta ihmiseltä sellainen mieleenpainuva, ihana asia, joka on sinua lämmittänyt?

heart3.jpg

[QUOTE="vieras";22737345]Mieti mennyttä vuotta. Mikä on ollut ihanin teko, minkä joku on sinulle tehnyt, antanut tai sanonut? Ylipäätänsäkin, mikä on ollut toiselta ihmiseltä sellainen mieleenpainuva, ihana asia, joka on sinua lämmittänyt?[/QUOTE]

Tämäpä oli vaikea. Ihania, ihmeellisiä asioita on niin paljon...

Niitä on ollut paljon. Etenkin tuon oman kumppanin puolelta :) :heart:

Yksi suuri asia kyllä itselle oli hyvän ystävän tuki ja kannustus kun tuntui keväällä ettei taas mistään tule mitään ja seinät kaatui päälle. Tai taisi se tuki ja kannustus olla ihan molempiin suuntiin. Sitäkin suurempi shokki ja suru oli kun ystävä yllättäen menehtyi kun asiat alkoi viimein näyttää kaikkien kannalta paremmalta :/

Se oli paras hetki, kun mies sanoi, että haluaa ruveta yrittämään toista lasta. Ekaan piti mun pehmitellä miestä pitkään. Tästä toisesta en oikein uskaltanut edes haaveilla, vaan olin jo tavallaan surutyöni tehnyt asian suhteen. Sitten, kun mies näytti vihreää valoa, olin vähän aikaa ihan äimänä. Nyt toista odotellaan syntyväksi kesäkuussa. Ei mennyt kauaa kun tärppäsi. Vähän on vieläkin pöllämystynyt olo!

Yhteistyössä