callanetics-kysymyksiä aloittelijalta

  • Viestiketjun aloittaja halukas
  • Ensimmäinen viesti
halukas
Minulla on kirja "10 vuotta nuoremmaksi 10 tunnissa".
Eroaakohan se kovinkin näistä palstalla jo puhutuista kirjoista?

Tuossa kirjassa sanotaan, että pitäisi käydä ensin lääkärillä ennen kuin aloittaa.
Onko mielestänne tarpeellista käydä lääkärillä?

Kuinka monta kertaa viikossa teette ohjelman?

Onko paikat kipeänä seuraavana päivänä?

Kiitos jos vastaatte.. Kiinnostaisi aloittaa tuo kiinteyttäminen..
Vain motivaatio puuttuu :ashamed:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.09.2005 klo 19:30 halukas kirjoitti:
huomasin kyllä edelliset jutut, mutta ajattelin tiiviissä paketissa tässä kysellä..
enpähän kysele enää :'(
No se on vähän kurjaa koko ajan varmasti samojen henkilöiden vastata samoihin kysymyksiin. Kysyjälle voi olla ihanan yksinkertaista ja nopeaa mutta vastaajille rasittavaa. Eiköhän se ole jokaiselle iloksi että tänne kirjoittelee vastauksia mutta turhaa tuollainen palvelun vaatiminen että pitäisi ihan vastausautomaateiksi rueta. Kyllä joku vastuu on lukijoillakin. Näitä ketjuja tosiaan piisaa aiheesta kuin aiheesta, sivukaupalla selattavaksi. Lisäksi on olemassa tuo www.google.fi jota voi ilmaiseksi hyödyntää.

Se on aina jonkun omasta ajasta pois kun käy täällä neuvoja antamaan. Sen verran voi arvostaa toisen aikaa että vaivautuu vähän itsekin.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.09.2005 klo 19:30 halukas kirjoitti:
huomasin kyllä edelliset jutut, mutta ajattelin tiiviissä paketissa tässä kysellä..
enpähän kysele enää :'(
Kannattaa kyllä ihan lukea noita vastauksia lävitse. Minä oon ainakin tänne paljon kirjoitellut, ja tosissaan välillä tuntuu että itseään toistaa ison osan aikaa. Tuntuu joskus, että jääköhän muille musta hirveän itsekeskeinen kuva kun näihin Callanetics juttuihin vastailen omia saavutuksiani kuulutellen, vaikka itsekin vasta kesän aikana aloitin harrastamisen :/

Sitten taas toisaalta jää sellainen "velvollisuuden tunne" että pitäisi muita aloittelijoita opastaa tähän hienoon lajiin vaikkei aika aina riitäkään...

Mutta tosiaan, noissa aiemmissa Callanetics-ketjuissa on kyllä ihan kiitettävästi tietoa. Mä en osaa tuosta 10 tunnissa... -kirjasta mitään sanoa kun en sitä ole nähnyt, olen vain kertonut mitä tuossa Ihannevartalo...-kirjassa on =)

Mutta hyppää mukaan vaan, tämä jumppa on välillä rankkaa mutta palkitsee nopeasti :wave:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.09.2005 klo 01:53 halukas kirjoitti:
Minulla on kirja "10 vuotta nuoremmaksi 10 tunnissa".
Eroaakohan se kovinkin näistä palstalla jo puhutuista kirjoista? En osaa sanoa
Tuossa kirjassa sanotaan, että pitäisi käydä ensin lääkärillä ennen kuin aloittaa.
Onko mielestänne tarpeellista käydä lääkärillä? En minä kyllä ole käyny. Jumppa tarkoitettu terveille ihmisille, eli jos on joku sairaus tai ruumiillinen "vika", kannattee varmaan tarkistaa lääkäriltä voiko tehdä.
Kuinka monta kertaa viikossa teette ohjelman? Minä teen joka päivä.

Onko paikat kipeänä seuraavana päivänä? On!!!! Ainaki alkuun

Kiitos jos vastaatte.. Kiinnostaisi aloittaa tuo kiinteyttäminen..
Vain motivaatio puuttuu :ashamed:
Höh, no oltiinpa sulle vähän tylyjä...
Mullaki tämä homma on alussa, 7 vrk takana. Mulla tuo Ihannevartalo 30 vuorokaudessa- kirja. Tämän kirjan ohjeissa sanottiin että on jumppaajan oma päätös kuin usein jumppaa, mutta tietysti mitä useammin jaksaa, sitä nopeampaa tulokset näkyy. Just tänä aamuna mittailin , että joko näkyy tuloksia. Sentti oli lähteny vyötäröltä, lantiolta ja molemmista reisistä. Paino on kylläki noussu 2kg tämän viikon aikana, vähän keljuttaa kun juuri olin saanu 10kg laihdutettua, mutta ei kai se tästä nyt enää kovin nouse.
Suosittelen lämpimästi. Eka päivät oli vaikeimpia, nyt jo jumpan aloittaa ihan mielellään.

 

Yhteistyössä