cafe worldista (fb)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja höh?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

höh?

Vieras
Miten voi kadota tarjoilussa olevat ruoat sillä aikaa kun käy naapurin kahvilassa? multa oli kadonnut koko tarjoiluvaunu ja kaikki yli 500 annosta. voiko niitä enää saada takaisin?

EI mulla vaan koskaan ole kadonnut! :o Tai no on tietenkin jos ne on myyty, mutta ei muuten tosiaankaan. Enkä ole koskaan mitään tallennellut, jos edellinen sitä tuolla savettamisella tarkoitti.

Hups, luin nopsaan ja sain väärän käsityksen että olit ollu jossain oikeassa kahvilassa ja sun tilaamat 500 annosta hävisi sillä välin kun kävit naapurikahvilassa. Pikkuisen ihmetytti "muistitko savettaa" vastauskin :D.. No joo anteeksi, tää on turha kommentti :)

Mulla on joskus käynyt noin, kun on tullut se connection error -ilmoitus... Hävinneet tavarat ovat olleet siellä valikossa, mutta tuosta ruoka-asiasta en kyllä osaa sanoa.

Tuossa on ollut vähän ihmeellisiä ongelmia välillä - joskus laitat ruuat tulemaan ja kun seuraavan kerran menet tuonne niin niitä ei ole olemassakaan :o

Miten saatte tuotannon ja esillepanon pysymään tasapainossa? Pystyykö tota myyntiä jotenkin ennustamaan?

Siis - ei kannata tehdä ruokaa, jos on edellisetkin myymättä... Sen olen jo oppinut.

Onko merkitystä, mitä tarjoaa?

Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
Miten saatte tuotannon ja esillepanon pysymään tasapainossa? Pystyykö tota myyntiä jotenkin ennustamaan?

Siis - ei kannata tehdä ruokaa, jos on edellisetkin myymättä... Sen olen jo oppinut.

Mulla on ainakin kääntynyt aika tasaiseksi nyt tuo myynti. Hyvin pystyy ennustamaan. Tai no, usein menee kyllä nopeammin kuin ennustaa. :p Mulla on nyt tulella kaksi hedelmäsalaattia, sipulisoppa, juustokakku, vampire staked steak, kana, karamelliomenat ja patapaisti. Ja voodoo chicken salad. Ja kaikki tiskitkin on täynnä.

Mun mielestä sillä on merkitystä mitä tarjoaa, jos pitkään on jatkuvasti tarjolla samaa, niin se alkaa ennen pitkään mennä tosi hitaasti. Kun jättää sen välillä pois ja ottaa takaisin, niin alkaa taas mennä paremmin.

Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Alkuperäinen kirjoittaja ninni:
Se, mitä minä ihmettelen ko. pelissä on, että miksi tarjoilijat eivät tarjoile kaikille?!?!

Mulla oli sellaisia tarjoilijoita. Mä erotin ne. :D Ja otin uudet, ja johan alkoi palvelu pelaamaan. :D

:laugh: Keittiönatsi!
Onko tossa pelissä erikseen joku "savetus"-juttu? Mä en ole kyllä huomannut.

JOs tekee esim kanaa monta annosta niin ne menee samaan paikkaan tarjolle, annos määrä vaan kasvaa...

Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:
Se, mitä minä ihmettelen ko. pelissä on, että miksi tarjoilijat eivät tarjoile kaikille?!?!

Mulla oli sellaisia tarjoilijoita. Mä erotin ne. :D Ja otin uudet, ja johan alkoi palvelu pelaamaan. :D

:laugh: Keittiönatsi!
Onko tossa pelissä erikseen joku "savetus"-juttu? Mä en ole kyllä huomannut.

:D En ole savettanut koskaan. Mä oon julma pomo. Tarjoilijat tekee töitä 24/7 ilman taukoja. Ja kenkää saa jos ei tarjoile. Ei ne kuulu liittoon. :whistle:

Jos pöydät ovvat silleen et ei pysty kaikille tarjoamaan. Esim ne ei kaikki saa olla samassa rivissä ja kiinni toisissa ja päät auki eli silloin ne voi tarjota kahdelle päädyssä olevalle.

Alkuperäinen kirjoittaja hg:

Jos pöydät ovvat silleen et ei pysty kaikille tarjoamaan. Esim ne ei kaikki saa olla samassa rivissä ja kiinni toisissa ja päät auki eli silloin ne voi tarjota kahdelle päädyssä olevalle.

Aivan, tää on totta, pöytien asettelu vaikuttaa paljon. Myös siihen, mihin asiakkaat menevät. Mulla oli välillä niin, että oli tyhjiä paikkoja, mutta asiakkaat vaan seisoi nyreissään oven suussa kelloa tuijotellen ja lähti pois. Musta tuolla toimii parhaiten mahdollisimman käytännöllinen mutta epäviihtyisä ratkaisu.

Alkuperäinen kirjoittaja we:

JOs tekee esim kanaa monta annosta niin ne menee samaan paikkaan tarjolle, annos määrä vaan kasvaa...

Cool. Kaikkea sitä oppii. :D

Miten noita liesiä ja tarjoilualustoja saa lisää? Onko siinä joku rytmi suhteessa tasoihin ? Oon seiskatasolla ja vasta 5 liettä.

Miten noita liesiä ja tarjoilualustoja saa lisää? Onko siinä joku rytmi? Oon seiskatasolla ja vasta 5 liettä.

Mun mielestä ne tulee aika sattumanvaraisesti. En ole ainakaan huomannut mitään selkeää rytmiä.

Voit tehdä samaa ruokalajia vaikka tarjoinpöytä täynnä sillä ne vaan lisää siihen vanhaan määrää...

Ei muulla merkitystä mutta toisista ruoista saa enemmän rahaa. Teen yleensä liharuokia joissa menee 1-2 päivää koska niissä paras tuotto...

Miten noita liesiä ja tarjoilualustoja saa lisää? Onko siinä joku rytmi? Oon seiskatasolla ja vasta 5 liettä.

Mun mielestä ne tulee aika sattumanvaraisesti. En ole ainakaan huomannut mitään selkeää rytmiä.

Ite olen tasolla 18 muistaakseni ja 8 hellaa nyt.

Ja nyt sitten mä teen tätäkin. Miksi ihmeessä toi maatilanhoito ei riittänyt mulle :laugh:

Voi älä puhu.... mä en uskalla mennä edes katsomaan farmvilleen etten koukutu siihenkin. :ashamed: Eilen piti valvoa että saan pizzat tarjolle... :whistle: Nyt mun tarttis laajentaa lisää, mutta ei onnistu kun on yksi naapuri liian vähän. :/

Ja nyt sitten mä teen tätäkin. Miksi ihmeessä toi maatilanhoito ei riittänyt mulle :laugh:

Voi älä puhu.... mä en uskalla mennä edes katsomaan farmvilleen etten koukutu siihenkin. :ashamed: Eilen piti valvoa että saan pizzat tarjolle... :whistle: Nyt mun tarttis laajentaa lisää, mutta ei onnistu kun on yksi naapuri liian vähän. :/

Mä oon farmvillessä tasolla 36 ja siihen olen haalinut niin paljon jo kavereita, että tähän Cafeeseen en millään kehtaa enää :laugh:

Yhteistyössä