H
höh?
Vieras
Miten voi kadota tarjoilussa olevat ruoat sillä aikaa kun käy naapurin kahvilassa? multa oli kadonnut koko tarjoiluvaunu ja kaikki yli 500 annosta. voiko niitä enää saada takaisin?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ninni:Se, mitä minä ihmettelen ko. pelissä on, että miksi tarjoilijat eivät tarjoile kaikille?!?!
Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:Miten saatte tuotannon ja esillepanon pysymään tasapainossa? Pystyykö tota myyntiä jotenkin ennustamaan?
Siis - ei kannata tehdä ruokaa, jos on edellisetkin myymättä... Sen olen jo oppinut.
Onko merkitystä, mitä tarjoaa?
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Alkuperäinen kirjoittaja ninni:Se, mitä minä ihmettelen ko. pelissä on, että miksi tarjoilijat eivät tarjoile kaikille?!?!
Mulla oli sellaisia tarjoilijoita. Mä erotin ne.Ja otin uudet, ja johan alkoi palvelu pelaamaan.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:Miten saatte tuotannon ja esillepanon pysymään tasapainossa? Pystyykö tota myyntiä jotenkin ennustamaan?
Siis - ei kannata tehdä ruokaa, jos on edellisetkin myymättä... Sen olen jo oppinut.
Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Alkuperäinen kirjoittaja ninni:Se, mitä minä ihmettelen ko. pelissä on, että miksi tarjoilijat eivät tarjoile kaikille?!?!
Mulla oli sellaisia tarjoilijoita. Mä erotin ne.Ja otin uudet, ja johan alkoi palvelu pelaamaan.
![]()
Keittiönatsi!
Onko tossa pelissä erikseen joku "savetus"-juttu? Mä en ole kyllä huomannut.
Alkuperäinen kirjoittaja ninni:Se, mitä minä ihmettelen ko. pelissä on, että miksi tarjoilijat eivät tarjoile kaikille?!?!
Alkuperäinen kirjoittaja hg:Alkuperäinen kirjoittaja ninni:Se, mitä minä ihmettelen ko. pelissä on, että miksi tarjoilijat eivät tarjoile kaikille?!?!
Jos pöydät ovvat silleen et ei pysty kaikille tarjoamaan. Esim ne ei kaikki saa olla samassa rivissä ja kiinni toisissa ja päät auki eli silloin ne voi tarjota kahdelle päädyssä olevalle.
Alkuperäinen kirjoittaja we:Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:Miten saatte tuotannon ja esillepanon pysymään tasapainossa? Pystyykö tota myyntiä jotenkin ennustamaan?
JOs tekee esim kanaa monta annosta niin ne menee samaan paikkaan tarjolle, annos määrä vaan kasvaa...
Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:Miten noita liesiä ja tarjoilualustoja saa lisää? Onko siinä joku rytmi? Oon seiskatasolla ja vasta 5 liettä.
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:Miten noita liesiä ja tarjoilualustoja saa lisää? Onko siinä joku rytmi? Oon seiskatasolla ja vasta 5 liettä.
Mun mielestä ne tulee aika sattumanvaraisesti. En ole ainakaan huomannut mitään selkeää rytmiä.
Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:Ja nyt sitten mä teen tätäkin. Miksi ihmeessä toi maatilanhoito ei riittänyt mulle![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Manse:Ite olen tasolla 18 muistaakseni ja 8 hellaa nyt.
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:Ja nyt sitten mä teen tätäkin. Miksi ihmeessä toi maatilanhoito ei riittänyt mulle![]()
Voi älä puhu.... mä en uskalla mennä edes katsomaan farmvilleen etten koukutu siihenkin. :ashamed: Eilen piti valvoa että saan pizzat tarjolle...Nyt mun tarttis laajentaa lisää, mutta ei onnistu kun on yksi naapuri liian vähän. :/