C24 (24h) Puhdistuskuuri

Rape
Lopettelin just C24 kuurin. Paino on pudonnut n.3kg 16tunnissa joten ihminen on täynnä kuonaa. Juoma oli älypahaa, mut onneks tartti ottaa vain 4 annosta. Tästä on hyvä aloittaa kevyempi ruokailu, sai poikki syömisputken. Onnea vaan muillekin yrittäjille. Olo on mulla oikein hyvä.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.05.2007 klo 17:41 sartsa kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.05.2007 klo 17:36 sartsa kirjoitti:
olen just aloittamassa kuurin.. eikä sanottu et siihen pitäs jotenki valmistua etukäteen....??? siis voiko vaan tehdä silti et on normaalisti syöny tänään?????? :whistle:
:attn:
Minä ainaki söin ihan normaalisti edellisenä päivänä.
 
Asiallinen
Kyllähän vuorokauden mittainen "puhdistus" voi olla lähtölaukaus terveemmälle elämälle, mutta todellista kuonan poistumista ei ymmärtääkseni tuolla konstilla juurikaan voi tapahtua; kuonan irtoaminen ei nimittäin ole kovinkaan nopea tapahtuma.

Ja vihreät palloset maksasta... Kuulostaa ihan huuhaalta! Olisipa kiva, jos jossain tehtäisiin tutkimus noitten pallosien sisällöstä. Uskon, että palloset ovat jossain juomanvalmistusmössössä olevia rutikuivia esim. niitä tuoteselosteessa mainittuja kahviherneitä, jotka nesteessä ruuansulatuksessa paisuvat selvästi havaittaviksi pallukoiksi.

Kyllähän painoa hyvinkin voi lähteä pari kiloa, kun suolisto tyhjenee kuitujen ansiosta ja nestettä irtoaa. Omasta kokemuksesta voin sanoa, että tuli hyvin kevyt ja puhdistunut olo sekä paino putosi pari kiloa, kun paksusuolen tutkimusta varten piti edellisenä päivänä puhdistaa suolisto apteekin litkulla.
 
...
Alkuperäinen kirjoittaja Asiallinen:
Kyllähän vuorokauden mittainen "puhdistus" voi olla lähtölaukaus terveemmälle elämälle, mutta todellista kuonan poistumista ei ymmärtääkseni tuolla konstilla juurikaan voi tapahtua; kuonan irtoaminen ei nimittäin ole kovinkaan nopea tapahtuma.

Ja vihreät palloset maksasta... Kuulostaa ihan huuhaalta! Olisipa kiva, jos jossain tehtäisiin tutkimus noitten pallosien sisällöstä. Uskon, että palloset ovat jossain juomanvalmistusmössössä olevia rutikuivia esim. niitä tuoteselosteessa mainittuja kahviherneitä, jotka nesteessä ruuansulatuksessa paisuvat selvästi havaittaviksi pallukoiksi.

Kyllähän painoa hyvinkin voi lähteä pari kiloa, kun suolisto tyhjenee kuitujen ansiosta ja nestettä irtoaa. Omasta kokemuksesta voin sanoa, että tuli hyvin kevyt ja puhdistunut olo sekä paino putosi pari kiloa, kun paksusuolen tutkimusta varten piti edellisenä päivänä puhdistaa suolisto apteekin litkulla.
Olen täysin samaa mieltä kanssasi! Itse sain pudotettua 2,5kg kun päivän ajan join pelkkää vettä ja appelsiinimehua, eikä maksanut kuin appelsiinimehupurkin verran.

 
ei enää ikinä
Ostin kuurin, kun sitä oli kehtutti niin paljon.

Puolessa välissä sitä litkimistä koko vatsa alkoi krampata ja sen jälkeen itkin ja oksensin n. 8 tuntia. Tietysti tyhjensin samalla suolistoa peräpäästä. Olo oli siis ihan järkyttävän hirveä ja mikään ei auttanut! Kaksi viimeistä jauhetta siis jäi juomatta. Tuon kaiken jälkeen olin sitten pari päivää todella huonossa kunnossa. Ja vaikka kuurista on aikaa jo toista vuotta, en pysty enää lainkaan laittamaan suuhuni tippaakaan oliiviöljyä. Pelkkäoliiviöljy haju saa jo vellomaan vatsassa. Sain kyllä suolenikin silloin tyhjäksi, mutta ilmeisesti tuo kuuri ei sopinut minulle. Nytkin pelkkä ajatus saa puistattamaan. :(
 
ei enää koskaan
Alkuperäinen kirjoittaja marraskuu0104:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.02.2007 klo 00:22 Miia82 kirjoitti:
Niin ja sit se vessassa käynti mulla alkoi tapahtuu klo. 18.00 ja sit joutui käymään muutaman kerran mut ei niin kuin koko aikaa joutunut istuu vessassa ja sit yöks se sit rauhoittuu.

Aamulla näkee sit onks se todellinen puhdistuminen tapahtunut kun maksasta tulee vihreitä palloja, niin silloin se on kans puhdituksen. Odotan innolla aamua.
Vihreitä palloja? :eek:

Ne pallukat olisi kyllä valkoisia, mutta se yrttijauhe muuttaa p.skan vihreäksi joten myös ne pallukat on samaa sävyä ;). Minulla tuli niitäkin jo illalla ihan ensimmäisestä vessareissusta lähtien. Taisivat siis olla ne pallukat ihan suolistossa. Niitä yrjöjä en edes viitsinyt analysoida, koska olin niin huonossa jamassa. Jatkossa tyydyn niihin miedompiin pari viikkoa kestiin puhdistuskuureihin, koska haluan nauttia elämästä :). Kuuri oli kallis, tuli kamala olo ja sen kaiken p.skantamisen ja oksentamisenkaan jälkeen olo ei ollut mitenkään "kevyempi". Parempi olisi ollut vaikka pyyhkiä p.rse sillä 50 eurolla ja juoda vuorokausi vaan nestettä :( :(.
 
sande
Haluaisin taas tehdä puhdistuksen mutta en löydä tuotetta mistään.
Tein viimeksi 3 vuotta sitten ja olin tosi tyytyväinen!
Kertokaa jos tiedätte miten C24:n saisi, netistä tai kaupasta.
Ei oo välii onko ulkomaalainen nettikauppa vai suomalainen kun vaan jostain sais yhden käsiinsä!!
 
jenni
Alkuperäinen kirjoittaja sande:
Haluaisin taas tehdä puhdistuksen mutta en löydä tuotetta mistään.
Tein viimeksi 3 vuotta sitten ja olin tosi tyytyväinen!
Kertokaa jos tiedätte miten C24:n saisi, netistä tai kaupasta.
Ei oo välii onko ulkomaalainen nettikauppa vai suomalainen kun vaan jostain sais yhden käsiinsä!!
nosto
 

Yhteistyössä