C.S.I:n tähti jättää suosikkisarjan

No onhan se ollu jo odotettavissa täällä suomessa nähdyissä 7. tuotantokauden jaksoissakin. Koko ajan sitä on pikkuhiljaa "uloskirjotettu" sarjasta eli vedetty sen roolihahmoo sivumpaan.

Mutta kyllä silti harmittaa.. :/

Horatio on vaan paras!!!!! Mikään ei coita hänen vetovoimaansa. Minä tykkään muutenkin CSI Miamista PALJON enemmän, CSI new yorkin saisi taas alkaa, sekin oli tosi hyvä!

Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Horatio on vaan paras!!!!! Mikään ei coita hänen vetovoimaansa. Minä tykkään muutenkin CSI Miamista PALJON enemmän, CSI new yorkin saisi taas alkaa, sekin oli tosi hyvä!

New York tulee huomenna ja perus csi taitaa jäädä tauolle just ärsyttävässä kohdassa...

Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:

New York tulee huomenna ja perus csi taitaa jäädä tauolle just ärsyttävässä kohdassa...

jee....!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:
http://www.youtube.com/watch?v=_sarYH0z948

Kädet lanteille vie, heitä onelaineri, tyrkkää aurinkolasit silmille/pois silmiltä- Horatio!!!!

Yöks. Ei kyllä yhtään mun makuun.

Tais mennä ohi ja korkealta..?

Ei miten niin? Kyllä mä tiedän mitä sä tuolla kirjoituksellas tarkoitit ja kattoin pätkän videota vaikka tiesin just mitä sieltä oli odotettavissa. Horatio nyt vain on mun mielestä :x :x

Alkuperäinen kirjoittaja ÄläItkeBaby:
horatio on :x ärsyttävä kädet lanteille,rillit pois,rillit päähän,rillit pois,rillitpäähän :kieh:
Grissom hyvä roolissaan..

Ja Horation tuijottelut muka viisaan ja pohtivan näköisenä :kieh: :x

Alkuperäinen kirjoittaja ÄläItkeBaby:
horatio on :x ärsyttävä kädet lanteille,rillit pois,rillit päähän,rillit pois,rillitpäähän :kieh:
Grissom hyvä roolissaan..

http://www.youtube.com/watch?v=glvGfQnx3DI&feature=related

:laugh: Hitsit muuten, että toi Jim Carrey näyttää idiootilta pitkillä hiuksilla. :x

Yhteistyössä