C-paperit armeijasta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kalamama
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Niinpäti;21954712:
No jos kerron, että olen tarkka-ampuja riittääkö, enkä tosiaan jaksa tapella aiheesta, kuin ei kiinnosta hevonveetäkään, ajattelin nyt siipaista muutamat oluset ja nauttia elämästä ilman inttijorinoita.

:laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;21954853:

Että semmosta. Hei ihan oikeasti kaikkea hyvää, mulla tulee kohta parit frendit tossa käymään. En tiedä mikä ongelmasi on ja liittyykö se jotenkin inttiin. Ehkäpä löydät jonkun muun tappelupukarin, minä en kohta kerkeä vastailemaan.

Jos koulutetaan sotilaita reserviin, niin voisi luulla että sodan syttyessä nimenomaan vihollisen tappaminen jne. olis tavotteena? Melko turhalta porukalta se muuten kuulostais..

Mitkähän paperit minun miehellä on, se on vapautettu palveluksesta kokonaan, kun on näkövammainen. Joku D-luokka? Lieväksi vittuiluksi katson kyllä sen, että miehen sotilaspassi on vaaleanpunainen...

No mun veli tosiaan on kuuro toisesta korvasta, mikä aiheuttaa mm. sen ettei hahmota mistä suunnasta ääni kuuluu. Eli ehdottomasti ei voi antaa asetta hälle.. Näin oli sanottu. Mutta eipä tuo sinne sotaa leikkimään olis kamalasti hinkunutkaan.

Serkkuni on toisesta korvasta kuuro ja hän on käynyt armeijan aivan normaalisti. Siellä se muiden mukana metsässä riehui ja aliupseerikoulukin tuli käytyä. Hänellä oli vielä se etu että kun yöllä laittoi kuulevan korvan tyynyyn niin ei tarvinnut kuunnella muiden kuorsausta.

Koska itsellani on toinen korva umpikuuro (sattui eras onnettomuus muutama vuosi takaperin) enka ole ihan parhaassa kunnossa ja motivaatio menna armeijaan on nollilla. Olisiko siis mahdollista saada C:n paperit nailla attribuuteilla?

Pahoittelen skandinaavisten merkkien puuttumista.

Koska itsellani on toinen korva umpikuuro (sattui eras onnettomuus muutama vuosi takaperin) enka ole ihan parhaassa kunnossa ja motivaatio menna armeijaan on nollilla. Olisiko siis mahdollista saada C:n paperit nailla attribuuteilla?

Inttiin vaan. Siellä on kivaa ja saa tehdä sellaista mitä siviilissä ei saa.

Tämä ei ole välttämättä paras paikka kysellä armeijan kelpoisuusvaatimuksista...

Mutta uskoisin että tässä olisi edellytyksiä saada C eli miinanpolkijaluokitus.

Onkos tämän ketjun kirjottelijat miehiä vai intin käyneitä naisia? Ihan mielenkiinnolla kyselen. Juttujen perusteella, jos on mies, tuollaiset jutut ja löytänyt itsensä "lapsi/naisvaltaiselta" keskustelupalstalta... No ei se väärin ole.

[QUOTE="emma";21954280]Saako C-mies kuitenkin käydä intin, jos tahtoo? Tuttavani oli kyllä laitettu heti "tuomion" saatuaan suoraan maitojunaan ja kotimatkalle.[/QUOTE]

Ittellä olis ainaki mielenkiintoo käysä armeija (lähinnä kortin taki) että sais rekkakortin ja pätevyydet!!

Yhteistyössä